Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 449 ggr
IdaJ
0

Godmorgon lördag!

Här är det mulet och grått och ett par plusgrader ute… Idag hade jag tänkt ta fram cykeln och testa att cykla med hundarna. Ska bli spännande att se hur det går!

LarsiForshaga
0

Morrn morrn….10 grader + sol. Ser lite moln runt omkring så man får väl se om det blir regn eller om solen ska få fortsätta att värma.

IdaJ
0

Härligt med sol! Hade jag också hoppats på, nu när man har tid att sola… I går när vi satt i bilen hela dagen sken solen förstås! Vi pausade i Lövånger igår och tog en promenad i deras kyrkby. Det var jättemysigt där! Så liite sol fick vi iallfall :)

Paddiz
0

Godmorgon
I Klippan har vi +5 och det blåser något enormt. Man och dotter har precis kommit hem från ridning och berättade att de såg en olycka. Ett bilsläp lyftes upp i luften med hjälp av vinden och sedan blåste släpet så att bil+ släp snurrade runt två varv. Personerna i bilen klarade sig men var chockade.

Vi stannar inomhus idag.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Kittentotts
0

Här är Härligt ute, mkt sol, men lite blåsigt. Vi ska idag o inhandla en Hundbur då vår Kajsa börjar bli stora flickan för väskaSkrattandeNu är det dags lära sig åka riktigt i bilen.

Kajsanybadad10veckor006.jpg

AnnicaK
0

Blåser halv storm så här vill man inte vara ute iallafall.

Idag är det dags att göra foderinköp och sen att städa huset och tvätta, kul iallafall när det är klart.

Cajza
0

Godmiddag

Här i Trelleborg har vi +11, solsken och det ser underbart ut, men det blåser( ja nästan stormar), så vi tänker inte gå några långa rundor.

Trevlig helg // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Marita-L
0

Godmorgon godmorgon..Men Carina vilken sötnos..om du tycker hon är jobbig så kan jag ta henne..Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

#7 Ha Ha marita, om du visste så vi njuter. Ska se när kajsa och Lilla Melody spelar boll ihop, rolig syn se dem kickas t varandra, så ordspråket katt o hund för mig är härligt

Dockan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

KyssJättefin och nybada är hon lilla Kajsa precis som Majken.LenaRäcka ut tungan

Hälsningar LENAGlad

Leonis
0

#4  Ser ut som ett Marsvin då hon ligger sådär Skrattande

Kittentotts
0

#10  I så fall ett marsvin med snabba ben o ett envetet humör. Denna tösen vet vad hon vill.