JULKORT
Någon som vill ha hjälp med julkort? Ge mig några bra bilder på din katt så kan jag fixa det åt dig! Gratis, eftersom jag är så snäll! Jag är bra på photoshop så jag kan trixa ihop lite saker, katt i luva exempelvis. Eller om du har egna önskemål. Du får bilden så får du själv avgöra om du vill maila dina jukort eller göra pappersform av dem!
Någon som är intresserad? Jag behöver öva lite på mina design-skickligheter 
Jag har ju två katter o en hund o skulle vilja ha alla tre på samma bild men de har ingen lust att sitta snyggt uppradade vid varandra, är det något som du skulle kunna fixa och sen göra lite julstämning över det? :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Jag har ju två katter o en hund o skulle vilja ha alla tre på samma bild men de har ingen lust att sitta snyggt uppradade vid varandra, är det något som du skulle kunna fixa och sen göra lite julstämning över det? :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

klart jag kan =) Maila mig några bilder på dem. (Gärna med enfärgade bakgrunder men det är absoult inget krav.) min mail: eva.w@hotmail.com

Vad kul du är Eva!Och duktig.
Det kanske kommer nån bild framöver-vi får se:)
Ha det gott!
Heléne

Vad kul du är Eva!Och duktig.
Det kanske kommer nån bild framöver-vi får se:)
Ha det gott!
Heléne

Tack så mycket =) Hoppas inte Lisa tog illa upp av att jag lånade en av hennes katter!
Låter supeerbra. Jag kommer garanterat att höra av mig. Ska bara försöka få några bra bilder på katterna
Kerstin i Umeå

Så snällt av dig.Det där med julkort är svårt tycker jag.Ska se om jag kan ta någon bra bild eller hittar någon som är ok 
//Sylvia
Så gulligt! :)

Vart ska jag skicka min bild?
Heléne

skicka till eva.w@hotmail.com