Inte bara svart
Jag skulle bara titta på Hell's Kitchen, vilket jag gjorde. När jag gick ner för att förbereda kattungemat så hörde jag småpip i köket. Där låg en hona med 5 små nyfödingar i kattkojan :). Moderkakorna hängde kvar så det var bara slita av dem. En av moderkakorna var varm ännu så hon måste nyss fått ungarna. Alla är helt blöta ännu och på de två svarta har jag inte kollat könen, sedan var det två paddor och en röding som man inte behöver kolla könen på ;).
Och en bild av min Bag Lady, tagen igår vid 20 dagars ålder, tillsammans med en 13 veckors svarting som gillar dricka vatten med hela kroppen.

Nämen???
Har du aldrig koll på när dina tjejjer ska ha sina små??
Alltså inget illa ment utan allvarligt….jag går ju och kollar var 5:e minut då när det börjar vara dax……och här hade en hel kull kommit
Så duktigt av honan att sköta om allt själv, och tur för dig.
GRATTIS GRATTIS till godisgänget….vilken lycka att få lite annat än svart
Ser verkligen fram emot bilder på dessa med….och så din Bag lady - lika ljuvlig som tidigare……MUMS FILLIBABBA säjer jag
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Hihi, hon höll på äta innan Hell's Kitchen började så jag trodde inte det var dags ännu trots att hon var lite fuktig i rumpan. Skriver alltid upp parningsdatumet men inte alltid jag kommer ihåg att kolla som i BagLadys fall, för då var inte honan ett dugg tjock och inga stora tuttpåsar. Det har hon inte nu heller, bara en utdragen som Bag Lady tuttar på.
Tack ändå, ska försöka få bilder när dagen ljusnar.
Grattis till en blandad kompott
Fina bebbar på foton också 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis! Och att inte bara få svart måste ju vara extra skoj;)

Grattis!!!!
Tack #3, #4 och #5. Ja, det är extra skoj med lite färg. Tror en av de "svarta" dessutom är blå. Vill inte störa dem alltför mycket för de äter hela tiden. Minstingen väger 72 gram, resten 88, 87, 84 och 91 gram.
stort grattis till denna höstbukett i alla dess färger:)
Grattis!
Tack #7 och #8 :). Nu har de öppnat sina blå några av dem.
Grattis! Va skoj och skönt att det gick så enkelt :D
Gosa m alla ifrån norrland
Grattis till kullen!
Jättesöta bebisar du visar på kortet:)
//Susanne

Grattis! /Laila
Tack så mycket #10, #11 och #12 :). Nu har alla öppnat sina fast stora paddan har problem med ena ögat så man får torka bort var då och då.
Fina färger som komplement till svart! Hell's Kitchen, det trodde jag var en katt när jag började läsa, började sedan ana att det kanske kunde vara ett TV-program 
S*Roscinas