Utställning IDP Kustkatten
Jag var ute å såg att Hallandskatten har satt ut en del inbjudningar…
Vi har ju inga i Kustkatten så hur gör vi nu?
Jag vill inte missa någon för dom är ju så få ändå.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Om men Jisses…senast anmälllan är den 26 mars till den i Varberg..
Den som är i Norge är det ju redan försent för…hm..

Du kan skicka in ändå Marita
Jamen alla andra som inte vet eller är det bara jag..usch vad jag tycker detta är tråkigt…

Jo jag vet! Så typiskt! Så är det tyvärr i vissa klubbar idp har, man behöver hålla reda på allt själv.
#1 NKN:s utställning är inställd!
#5 Okej då behöver jag inte gråta över den..
Vad tror ni kan man önska dubbelbur fast man bara har två..han är så klumpig..
#6 man kan ju alltid önska
, beror ju på om det finns tillräckligt med dubbelburar och vem som gör burfördelningen..

Anledningen till att inbjudan kom så sent och att anmälningstiden är så kort, beror på den där inställda Norge-utställningen. Eftersom många katter saknat Norge-cert måste den frågan lösas och innan dess måste man lösa en del praktiska frågor.
Om ingenting annat fungerar, så kan man ALLTID gå in och titta på SNRF:s hemsida. Den dagen den inte funkar, då har vi nog dött.
På grund av tekniska problem, fungerar tyvärr inte IDP:s gemensamma sida, eller rättare sagt, den går i dagsläget inte att uppdatera.
jag gick in på FHK sida o där är finns inbjudan http://hallandskatten.com/tillfalliga_filer/inbjudan%20april2007.pdf
hoppas den går att se
jag fick ju reda på att den blev av o det norska certet genom utskick från en kattuppfödare
du hinner med att anmäla…Marita
ska se om jag har fått nåt svar som jag förstår om vacc o så på mina kattungar
annars har jag inget att ställa 
Jaha nu fick jag ett mail att några anmällningar kan ses på Kustkatten dom har uppgraderat. Bra
Inbjudan till FHK finns här också http://fsk.ifokus.se