Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 4023 ggr
Amorstroll
0

Vuxen hane Till Salu !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har länge haft en bruntababby perserhane Till Salu men till min förvåning verkar ingen var särskilt intresserad av honom. Han har en del spännande linjer (tycker i alla fall jag Flört!)

I tuff konkurrens förra året tävlade jag honom för att kanske få honom till JW och några BIS lyckades han få som kattunge/junior.

Nu är han superfertil och vill ha tjejer. Om ingen hör av sig den närmaste veckan blir han kastrat och flyttar till ett sällskapshem.Gråter

Synd tycker jag egentligen Skäms

Här kommer några foton på honom som ca 3 veckors kattunge……

ett till……

… och som ca 6 månaders ung hane…..

…ett till…..

Pappa till honom är blåtabby exoten S*Amors Troll Djingis Kahn JW som även gett Anja Mayer uppe i Gällivare många fina bebisar. Mamman är min söta S*Amors Troll Fillifjonkan.

Natti Natti

önskar

Gun-Lis

S*Amors Troll

http://www.amorstroll.com

frukove
0

Jaa,om jag bara hade möjlighet så skulle han redan bo här hos oss i Skellefteå.Jag minns när jag såg Filifjonkans kull när dom var små och så direkt att bruntabyn var den bästa i kullen-Lisa var nog inte riktigt enig då(dom andra var ju förståss också jättefina!), men han fick stanna hos henne.Han är en KANON snygg katt-har delat hotellrum med han och Lisa några gånger och kännt på honom och sett honom på nära håll.Och jag säger bara WOOWWW!

Bra stamtavla och en kanon snygg katt!

Hoppas han inte blir kastratRynkar på näsan

Heléne Fahlgren

Erna
0

Synd för mig, att han är en perser, annars så…

Men jag har ju Arash från dig, som jag är jättenöjd med.

Han är ju exo, precis som jag ville.

Hoppas att någon nappar på din fina kille, så att han kommer till användning.

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Mirra
0

Han är en otroligt vacker kille Tungan ute

Rosie

evawennman
0

Åå det är ju Poison ivy! Kyss

Sist hade han så lite krage, hur är det med pälsen nu då?

[lottho]
0

Men guuuud vilken snygging! VILL HAAAAA!!! Men…hur går det när man redan har en exo kastrat o en colour point, häxa surtant perser hona, som visserligen är väldigt fertil? :/ Han är jättevacker - verkligen!

barabluff
0

Vilken snygg katt, tyvärr har jag redan fullt!

[Iwanhoe]
0

Underbart snygg kille!

Varför är han inte vitfläck….

Amorstroll
0

….  ja men han kan få jättesnygga vitfläckstabbyn med en vitfläckshona!!Flört

[Iwanhoe]
0

#8 Strilar han något?

Du kan väl vänta litet med kastreringen…

Erna: vad sägs om att samäga en snygg bruntabbyhane?! Tänkte han kunde bo hos dig Flört