Undrar jag med ?
Vad har hänt, varför fick den inte vara kvar?
hade jag skrivit något olämpligt?
I så fall vill jag veta det !
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Jag har också letat efter den tråden. Till administratörerna: om ni tar bort trådar tycker jag att ni ska tala om det, och även förklara varför ni gör det.

Instämmer med #2. jag tycker det är väldigt oförskämt att göra så utan att ge en förklaring.
Eftersom jag skapade den anser jag mig vara i min fulla rätt att få veta vad som hänt med min tråd och mina frågor där…..
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Jag har tagit bort tråden för redigering. Den kommer tillbaka senare.
#4: Då kommer du väl även att förklara varför du har redigerat den?
instämmer med #5! Och vad redigeras och de inlägg som redigeras, kontaktar du väl den som skrivit inlägget! Innan ändringar görs och publiseras. Det gör tidningar med insändare och jag förutsätter att samma sak gäller här! Man hat inte rätt att ändra andra personers texter!!!

# 4 och 7 hmm jag undrar också. ……..
En hänvisning till ett SVERAKs protokoll måste nog ses som tillåtet att skriva om ……… eftersom dessa är helt offentliga på nätet på SVERAKs hemsida.
Om ifallatt så Kontakta mig privat.
adressen finns på min hemsidan.
mvh
Anita/Rosengångens

i vilket protokoll fanns det att läsa om CFA?? och var är #7 inlägget??

Stolt ägare till tre La permer

Nämen nu går det väl ändå för långt???
varför har inlägg 7 & 8 tagit vägen???
Jag tycker det börjar likna maffiametoder som används här, är det så? kan ngn svara?

Hälsar Lotta P

Håller med #14, var tar inläggen vägen?? Har inte sett några personangrepp. Vore även jag, tacksam till förklaringar !! Och väntar fortfarande på Lottas original inlägg i ärendet, att det kommer upp igen!

Verkar inte som om det har någon hög prio precis

Hälsar Lotta P

Varför får inte jag svar då?
Kanske du kan kontakta den representanten igen då och ställa den frågan åt mig, eftersom dom inte svarar mig+
Kan du PM:a mig och tala om VEM du kontaktade så kanske jag kan göra detsamma, så det blir rätt person som får mailet?
Hälsar Lotta P

Som vanligt så väljer Sverak att gå till attack mot alla andra förbund.
Har dom inte insett att samarbete är nyckel till framgång? Vi har ju samma intressen allihop - katten.
Människan är ett flockdjur och fungerar bäst i grupp.
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

#21 så bra skrivet Erna.Det känns så ofta att KATTEN glöms bort i olika sammanhang…
Och ,ja,vi är ju flockdjur vi.
Jag tänker inte lägga ut originaltråden igen.
Det är inte ok att skriva negativa inlägg om klubbar eller dess styrelser.
Det är inte heller ok att komma med falska anklagelser om hot el. liknande.
Kritik mot sajten ska vara konstruktiv.
Har ni fler frågor runt detta får ni ta det med mig via pm.
Var är inläggen #13, #17, #18, och #19 då? Varför tar administratörerna bort inlägg hela tiden?? Jag är själv administratör av två olika forum och skulle aldrig drömma om att göra så utan att tydligt förklara att jag har gjort det, samt varför jag gjort det. Det måste väl gå att diskutera saker och ting här utan att stora censuren slår till direkt? Eller är det här bara en plats som är till för att vi ska dela med oss av gulliga foton och gratulera varandra??