Sökes: hane!
Hej,
Finns det någon som kan tänka sig att låna ut sin hane för parning? Min hona heter S*Loveline's Anna Sui och är blåsköldpadd/silvertabby/vit. Jag har redan bokat en hane, men pga diverse omständigheter är det osäkert om parningen med denne går att genomföra. Därför letar jag nu efter alternativ. Vad gäller färger är jag öppen för alla solida (utom vita) och vitfläcksvarianter. Jag vill att hanen ska vara utställningsmeriterad (minst Ch) samt ha gett avkomma åtminstone 1 gång tidigare. Vi bor i Stockholmstrakten, men kan tänka oss att resa längre bort än så.
Bästa hälsningar
Anna-Lena
Hej,
Jag har en vacker och underbar "renrasig" perser hane som aldrig har sett annan hona. Han blev 2 år i Spetember och har senaste månaderna fått sina hanekänslor.
Han är har en underbar uppfostran och har en otrolig kommunikationsförmåga och är unik med väldig fina färger. Det har inte varit någon som har velat att komma förbi honom och låta bli och inte kramas. Han kan vara utställningskatt men vi har inte tänkt oss de banorna.
Bifogar en bild på honom.
Jag vill gärna se hans kulla innan vi kastrerar honom. Är du intresserade så hör gärna av er redan idag per telefon:
0704801518 (Bobby)
Annars är det planerat att lastrera honom under veckan.
Mvh,
Bobby
Hej Bobby,
Tack för erbjudandet! Din hane har en härlig färg och ser söt ut. Nu har det dock löst sig med hanen som jag bokade först. så allt är klart för en parning mellan Kitty och honom (när hon nu behagar löpa igen, förstås). Men tack ändå, och lycka till med honom som kastrat.
Hälsningar
Anna-Lena