Hjälp,namn på I
Hejsan
Behöver hjälp med namn på i till fem bebisar, tre pojkar två flickor.
Det får gärna vara meningar och helst på engelska.
Tror ja blir tokig och det står helt still i huvudet grrrrr
Sussie

Den här länken är till en massa namn.
Stolt ägare till tre La permer
Om jag får någon mer kull ska den också ha namn på I. Jag tycker själv inte om meningar som namn, så om jag försöker tänka i den riktningen kan jag inte komma på längre saker än t ex
- In Dreams
- In Excess
- In Colour
- In a Hurry
- In the Dark
och det blir kanske lite korthugget. Man kan t ex leta bland skivor på någon nätsajt och hitta fyndiga låttitlar.
Ivanhoe
Itsy Bitsy
Imortal Hero
I Love You
I'm Perfect
Insider
Iris
In Your Deream
Kommer inte på fler just nu…….
jag brukar ta en engelsk ordlista o titta på alla ord på namnet
o ofta poppar det upp nåt där:)
Tusen tack

#4 Så gör jag med, samt att jag har ett Amerikanskt slanglexikon som är rätt kul:-)
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

ej!
Mitt förslg är tt du ger nmn som börjr med "I" som i engelska Jag…
T ex I surrender, I adore, I bewitch, - lite "I am" förslag - Im a gem, Im a jewel, Im adorable,
alt is/är
Stamnamn Is adorable, --- ja det var några idéer - jag är totalt outsinnlig när det gäller så hör av dig för bättre idéer än de som spontant kom :D
Allt gott hälsar Justina
Åh så söta katter du har dessutom, njut stort :)

Oj så många bra namn på I förresten, tror jag ska anteckna lite jag med, man lär väl vara där snart igen 
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Namn jag kommit på är Ichi Ban som betyder number one på kinesika. Isobelle som betyder Guds löfte.
INXS
In Flames
Iron Maiden
som är rockgrupper
Så får de bli
Kram