Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 2101 ggr
Peace
0

Lilla damen från väskan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Tänkte skicka en ny bild av min BagLady som hunnit bli 11 dagar. Henne hittade jag ju i kattväskan när jag skulle åka vaccinera de stora. Hon är en tyst, lugn unge precis som syrran Fanta var, för fet för att resa upp på benen :). De som föds ur de andra linjerna är uppe redan vid 2 veckors ålder och tar sig ur bolådan.

Marita-L
0

jätte söt liten stumpa Kyss

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Mirra
0

Superfin mumsfilibaba!! Kyss

Rosie

Peace
0

Tack #1 och #2 :)

sidentassen55
0

Du, den där bagladyn kommer nog bli en rejäl "klump" som stor:-)

Så typiskt när dom är enebarn, dom blir så runda om magen så man tror knappt benen ska nå ner till golvet.

jag är också säker på att hon kommer att bli alldeles bedårande vacker, som alla dina andra svarta diamanter du har hos digKyss

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Annkis54
0

himla himla fin

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Peace
0

#4 och #5, tack så väldans :). Här är de nog olika beroende på linjerna, enebarn eller ej. De andra är snabba, klättriga, smidiga från början medans från den här lilla damens sida ligger de bara snällt och stilla. Även lugnare i lekarna som vuxna.

[MonEnil]
0

Så fin tjej! Föddes hon i väskan?

Peace
0

Tack #7 :). Jag tror hon föddes på golvet för jag hörde honan skrika och springa så som de gör när de försöker göra sig av med det som hänger där bak. Men jag hittade inte minsta pöl med fostervatten eller annat på golvet förrän jag skulle till vetten på eftermiddag och behövde väskan. Det är alltid någon som sover i den väskan så jag försökte bara lyfta upp honan men handen råkade på något runt och väldigt mjukt :)

Rina
0

Inte alla som hittar nåt så sött i väskanGlad

Grattis