Min Emil nya bilder!

Hej!
Jag har roat mig med att behandla din bild på Emil i Photoshop. Beskurit, minskat ner, ljusat upp och klippt ut bilden och lagt på en enfärgad bakgrund.
Hade tänkt maila den till dig, men hittade ingen adress.
Hoppas att du inte tar illa upp för mitt tilltag.
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Nämen va snällt av dig! Det kan jag använda till julkorten! Jag tycker det är så himla svårt att klippa ut en katt, men du va duktig på det =)
Du får gärna maila den till eva.w@hotmail.com
Kram 
Jättesöt och härlig färg! :)
en riktig liten raring…

Ewa, vilken färg ÄR han. Smoke det ser jag, men ÄR han choklad ??
Det ser så otroligt konstigt ut på den förstorade bilden,eller kan det vara min bildskärm som är så galet inställd?
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Nää han är smoke, ser bara lite brun ut ibland på vissa bilder. Har en digitalkamera så det blir inte så bra kvalité, särskilt inte när den säger underexponerad hela tiden!!

Vet du Ewa, du ska försöka att ta bilder när det är fullt dagsljus, då blir dom bäst med en sådan kamera. Jag hade själv samma problem tidigare så jag vet så väl jur jobbigt det är.
Jag antog nästan att han var svartsmoke, men var bara tvungen att fråga när det såg ut som det gjorde på bilden.
Fin är han iallafall….
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tack =)
Ja dagsljus är ju det allra bästa, men han satt ju så gulligt så det va bara att springa o hämta kameran innan han hann flytta på sig. Svårt att fota katter! Man borde ha kameran runt halsen hela tiden!

Vilken sötnos :)

Tack!! =)
Jättesöt och fin!