Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 262 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon på er alla!

Hoppas ni får en bra dag! Igår va det ju mkt solsken, Våren är på vägSkrattande Jag ska fortsätta måla idag, sen ska jag ut en stund o leta gardiner o annat, jag har full hjälp vid målningen av alla mina katter, värsta va nog lilla Melody som är vit fick för sig hon skulle kliva under påsen o kolla som jag hade lagt ovan roller o annat, tur man ser, hade inte varit kul med en cremefärgad Melody sen.

Cajza
0

Godmorgon Carina och alla andra

Ja visst är våren på väg, vi har redan 8 grader  här i söder. Avundas dig inte att måla, jag jobbar på "dagis" så vi är ute mycket och nu känns det skönt. Var försiktig med färgen så katterna får behålla originalfärgen.

Hoppas alla får en skön tisdag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Soffan79
0

God morgon.. här i Halmstad är det lite grått o disigt. men det var det igår oxå så vi hoppas att vi får en lika fin dag idag som det var igår. Hela 13 grader när jag körde från gymmet vid sex tiden. Jag och Bonaly var ute en runda i kopplet trotts att vi inte kom så långt så tyckte hon att det var ett riktigt äventyr.

Så idag satt hon snällt vid dörren när jag skulle gå till jobbet.

LarsiForshaga
0

Morrn morrn….här i Karlstad lyser Sola, 10 grader just nu och tempen stiger, skööönt. Katterna ligger och solar på golvet där solen lyser in. Ska bli skönt att flytta till hus, då blir det en kattgård ute för dom.

Ha en bra tisdag allihopa / Mvh Lars.

EddaM
0

#3: Ja konstigt, det är lika vackert här. haha =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Kittentotts
0

Här har inte solen tittat fram ännu, men det är härligt gå ut i trädgården nu med lilla valpen då det inte är iskallt. Katterna står vid dörren och vill också med utSkrattandemen de har 13 meter balkong o springa på, än så länge får detta räcka till vi fått upp högt stängsel på andra sidan för dem.

LarsiForshaga
0

#4….hahaha…ja det var ju knepigt att du har samma väder som mig. Skrattande

Roligt att se fler från Solstaden Glad även om du är från Göteborg från början. Flört

miapia
0

god middag carina lilla och alla andra perserfolk

Annkis54
0

God eftermiddag
här har det varit fint o soligt idag
torrt på vägarna
gott om det äntligen är över med ruskvädret

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Jag har hängt ut lakan idag..dom är torra nu..brr..vad kalla..undra om min man vill ligga på dom inatt…hahaha han kommer nog se ut sån här när han lägger sig ner…Skrikandes

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

du får värma honom, din kokosbollCool

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

hahahaha

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s