Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 2671 ggr
yadhayezibas
0

Hemsk beslutsångest....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det har jag… tänk att det kan vara så svårt att välja vilka 2 som ska få stanna. Jag bara älskar denna lilla tjej, hon är så mysig, har rätt färg o har så mkt personlighet. Men den andra kattungen jag väljer mellan har en bättre panna o top…. Obestämd Men å andra sidan så har ju min nya hane en kanon panna o top….

Så här ser min lilla Iris ut nu iallafall.

Tyvärr så blev just den här bilden lite suddig men jag tycker man kan se hur söt o go hon är ändå. Glad

Annkis54
0

vilka ögon hon har Pethra
nu kommer jag inte ihåg hur din hane ser ut…
men mycket beror ju på vilka näsor du vill ha
för din lilla raring här har ju lite näsa (som jag gillar)
så…vilken är den andra du väljer på

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

yadhayezibas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hmm fast det har hon inte egentligen. Ser nog bara ut så på bilden…

Här är en bild till på tokan..

Ser du? Plattnos Glad

Jag väljer mellan denna och min svartsmoke o vita som jag visat förut… Får se om jag kan ta nån bild på henne under dagen o lägga in.. Glad

Headturners
0

Jag säger helt klart din svartsmoke tjej hon e underbar<3 Iris e också söt men jag föll för den andra när du visade henne:)

Men det är alltid svårt

Sussie

yadhayezibas
0

Tack Sussie Glad Ja hon är ännu finare nu tycker jag, svartsmoken alltså. Men hennes mamma kan jag ta en ny kull på, det kan jag inte på Iris mamma för hon är kastrerad. Så jag velar lite pga av det oxå…

Tänk om man kunde behålla alla.. Flört Husse i huset tycker att jag ska sälja Alice min brunagouti van.. för han och svartsmoken avgudar varandra nära på. Flört

Marita-L
0

Hade då behållt lilla Iris då du inte har linjerna kvar och om du vill ha domKysssöt som socker är hon och med underbara färger.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Erna
0

När man väljer kattunge måst man definiera vad som är viktigast för en själv.

Bäst enl standarden

Spara gamla linjer

Spara nya linjer

Unika färger

Trevligast

Det finns säkert flera skäl. Jag vet att det är svårt att undvika de gulligaste, men ibland måste man välja en annan.

Lycka till, hur du än väljer!

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Mirra
0

Hon är kanonsöt din lilla IrisKyss oavsett vem du väljer…

Rosie

roisleo
0

Åh en så söt paddelina!Kyss

De ögonen ser man sällan så mitt vore är helt klart om hon var min. Nosspegeln tycks ju gå helt i linje med nedre kanten av ögat så som det skall vara,  så lycka till med lilla juvelen

www.leo-rois.se

Peace
0

Väldigt söt är hon, älskar hennes ögon. Och välja spara till avel, hon skulle säkert bli lika bra till avel som den du först tänkt behålla. Man får de med längre nos då och då oavsett, hon kan mycket väl ge de finaste ungarna. Men så klart skulle jag välja smoken, är ju smokefantast :)

sidentassen55
0

Jag skulle nog råda dig att behålla bägget två, sätt ut den ena på foder vet ja, DÅ kan väl gubben inte klagaFlört

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

yadhayezibas
0

Ja men då får jag ju behålla 3 stycken… Alice (brunagouti vanen) flyttar inte. Ja ja jag kommer nog på en lösning så småningom. Glad

#9 hon har inte lång nos. Glad Vilket syns tydligt på bild 2.

sidentassen55
0

Jamen jag har ju talat om för dig att Alice kan flytta hit…..då har du ju inte några problem sedan…enkelt eller hurFlört

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool