Godmorgon torsdag
Här kommer en regning morgonhälsning från oss i Ramnäs.
Sjävlvklart orkade jag inte ta ner tvätten i går kväll när jag kom hem från föreläsningen på Strömsholm, jag trodde ju det skulla vara lika mycket uppehåll idag som alla andra dagar…..men se där fick jag all tji.
Föreläsning var det ja…..jag och Susanne Funestig var på en mycket intressant sådan igårkväll. den handlade och bilddiagnostik, närmare bestämt från deras magnet och skikt rtg, MYCKET intressant var det, jag hade kunnat sitta många fler timmar ock lyssnat. Tänk vad man lär sig mycket på dessa föreläsningar.
Idag kommer det att vara fullspäckat schema här. Jag måste ju som vanligt ta mig an djuren och deras morgontoalett, sedan ska huset städas igenom (som vanligt lite mer ordentligt innan helgen) Jag måste sno ihop lite bullar, helghandla (kylen är såå tom) och fixa till papper och väskor som ska följa med dom bebisarna som ska flytta under helgen. 
Sedan har jag tid för ett HCM-ultraljud ikväll också, 17.00, håll tummarna för att det är OK.
Önskar er alla en fin avslutning på veckan, och ni som ska på show…MASSOR AV LYCKA TILL
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Ja, det var riktigt intressant igår. Synd att inte fler från klubben dök upp då det faktiskt var gratis om man anmälde genom klubben.
Jag håller tummarna!