Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 2304 ggr
sidentassen55
0

Bebbar till salu !!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju några bebisar här hemma som inte hittat nya ägare ännu..

Det är först och främst Spice,S*Sidentassen Sugar *N* Spice som är en blåskpagouti-van med ett supertemperamente. Hon har så vitt jag kan se inga fel och hennes ögonfärg börjar alltmer likna hennes mammas, fantastisk alltsåKyss

Jag säljer henne till ett för mig resonabelt pris.

Fotot är rätt gammalt men eftersom jag varit sjuk har det inte blivit några nya. Jag kan dock säja att hon ser bättre ut än på bild…..Kyss

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Marita-L
0

Oj så sötKyss

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

sidentassen55
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sedan är det ju min rödagouti-vita tjej Nancy, S*Sidentassen U Can't Stop T' Fire,   som också är supermysig. Hon älskar att ligga rätt över min hals när vi ska sova för natten, och så spinner hon så jag kan inte somna.

Nancy har inte heller några för mig synliga eller kännbara fel utan är en katt som säkert kan bli en myspystjej/mamma till fina bebisar och ta lite cert på några utställningar.

Samma sak med priset här, jag ÄR inte dyr och kommer aldrig bliCool

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

Marita-L
0

Lika söt honKyss

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

sidentassen55
0

Tack Marita:-)

Helst hade jag velat ha dom kvar hemma, för domä är så fina och så himla trevliga, men man kan ju inte behålla allt, tyvärr:-(

Och jag vill ju gärna att dom ska kunna glädja någon annan som håller på med uppfödning, att kanske få lite fina avkommor i framtiden dom med…….Cool

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Annkis54
0

jättefina båda 2
det är trögt på "marknaden" nu tycker jag:):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

camilla891
0

Jättefina bebisar!

Mirra
0

Jättesöta bådaKyss du hittar säkert snart fina hem ät dom :))

Rosie

Anna-Helga
0

#2 Det där är inte hälsosamt… Vilken underbar liten flicka!!! Kyss

Firinella
0

Jättesöta båda två. Trögt på marknaden här också. Har försökt att hitta hem till min kastrerade perserhane men inget napp. /Laila

yadhayezibas
0

Jag har 2 kvar att sälja av 9 stycken. Så jag tycker iallafall att det gått rätt så bra att hitta vettiga köpare denna gång. Glad

sidentassen55
0

Har inte sagt något om att det är trögt….jag har också bara 2 kvar av mina nio….men vill ju gärna att även dom ska få ett nytta BRA hemCool

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Annkis54
0

nej. det var JAG som sa att det var trögt:):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

sidentassen55
0

#12 CoolGlad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Tessan73
0

Nämen ohhh så söta dom är,,helt underbara:)

sidentassen55
0

TACK va ni är snälla allihopGlad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

camilla891
0

Jättefina båda 2!!!

Headturners
0

Som socker båda två, rätta ägarna dyker nog upp snart, vem kan motstå sådana karamellerKyss

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.