Min storing
Jättesöt liten Sara 
Rosie

Så söt så…/Laila
jättesöt…
nä…ibland så blir det inte alls som man har tänkt sig..
men viktigt är ju då att inte tvinga sig till nåt
att man tillåter att allt inte blir som man har planerat……
Stort tack #2, #3, #4 :). Nej, det är ytterst sällan dagarna blir som man tänkt sig nu för tiden. Och visst, man får lov att tillåta det när man märker dagen gått redan ;)

Hon är helt bedårande vacker din sotnos
Jag får flashbacks till Pärlan när jag ser henne och jag skulle inte säja nej om du kom och lämnade av henne vid min dörr….det är helt säkert
jaa du det där med att bada/fotografera de planerna fungerar ALDRIG här i huset…..det är slltid så mycket annat som kommer emellan, så skulle jag försöka hinna med badning samt fotografering med, ja då skulle jag aldrig ha tid med någon sömn.
Därför är det fotograferingarna som får stryka på foten, badet är iallafall viktigast.
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Hon är så snygg denna lilla tjej
Ögonen är att dö för, hoppas vi får följa henne och se hur hon blir som vuxen.. det ser onekligen superbra ut.
Sussie
Super söt, hon har verkligen vuxit till en stor tjej 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tack #6, #7, #8 :) Nädu, lämna henne vid dörren, jag tror jag håller henne innelåst resten av livet :), Åtminstone tills det är dags att öppna till rastgården igen.
Ni får nog snällt dras med att jag skickar bilder av henne då och då.
Skulle skickat av de andra två idag men bilderna blev totalt misslyckade och nu lär de vara lika grisiga som innan badet.