Bebisar:)
Hej alla PIFare
Har tyvär inte kunnat vara aktiv här för min dator e helt kass, har inte kunnat lägga upp bilder eller göra inlägg här
Men ja ville säga grattis till er alla som har nya hanar och bebisar
Här kommer färska bilder på våra ebisar här hemma som nu är tre veckor, en ville inte fastna på bild men dom andra fyra gjorde det.
Kram Först ut kallas Samantha
Sussie
Ohhh så söta dom är mums!!
Rosie
Jättesöta är de allihopa. Teddy är min favorit trots att färgmässigt är de andra favoriter :)
Väldigt söt alla fyra och jag kan gissa att även den 5.e är lika söt.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tack snälla gulliga ni
Jag är så otroligt glad i dessa bebisar, dom verkar alla fem få en så söt look, Både mamma n å pappa n har stora runda ögon och super pannor så jag hoppas det blir på bebisarna me.
Färgmässigt så är ju 03:or min favvo och det verkar bli bra på dom flesta
Så vem utav dom fem ska stanna här??????
Kram till er alla

Men Suss då, DET är väl ingenting att fundera över?
Hona - självklart blåpaddan
hane - gissa då………vem kan du gissa att jag föreslår?? ha ha ha, självklart bruntabbyn

Dom är så fina hela bunten så jag förstår att du har beslutsångest.
Men du får göra som jag brukar………jag tar den som är kvar till sist….och det brukar funka.
Kram på dej vännen, hoppas du mär bätte idag med
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tack snälla Lotta
Ja det är svårt jag tänker mer tekniskt när ja faller för en katt, så det lutar emot paddan då hon har en sån panna å fint huvud
Ville också säga det att några av bebisarna kommer bli till salu

Ha ha ha ha, du är rolig du Suss…..du tänker ju tekniskt så det knakar nu ju 

men bara fortsätt så, då kan mina favvisar komma hit istället;-)
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

wow vilka läckerbitar
jag hade nog sparat en av paddorna…svartpaddan tror jag
båda har ju haft vett på att få lite färg vid ögonen, så det inte blir så mycket att hålla vitt:):)
Hihihihi Tack Annki, håller med dig