Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1048 ggr
sidentassen55
2010-10-02 11:01
0

God lördagsmorgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här i Ramnäs har vi lite mulet idag, men förhoppningsvis bryter solen igenom senare så jag kan hänga ut och få min tvätt torr.

Ja bara fasar för kommande höstregn och vinter när tvätten ska hängas inomhus, jag har ingen bra plats nämligen Rynkar på näsan

Inte kan jag tumla lakanen heller för min tumlare är för litenRynkar på näsan Vi har inte plats för någon fullstor sådan i badrummet (där tvättmaskinen står) , det är inte tillräckligt högt tilltaget utrymmeSkrikandes

Efter att ha varit ordentligt förkyld en vecka nu har krafterna börjat återvända, tur är det då kattungarna ska börja flytta nästa vecka och behöver stajlas ordentligt.Cool

Fy vad katterna förfaller när man inte kan ta hand om dom ordentligt på en veckaRynkar på näsan

Det är lite konstigt i kattflocken, dom vuxna vet inte riktigt hur dom ska bete sig, Alfahonan är borta….vem ska ta platsen, inte att dom bråkar, nej ingenting, men dom sitter och tittar väldigt mycket på varandra och verkar ha hemliga tysta samtal….skumt tycker jagObestämd

Jag tror att Byske är den givna kandidaten, men man vet ju aldrig i förväg…..

Sen har jag ju en liten hemlis här också….en till liten bebis.

Hon är blåsköldpadd-vit van, ensam och en liten nallebjörn tycker jagKyss Kallas för Nora till vardags gör hon, jag tyckte hon passade att heta såGlad

Här kommer en liten förhandstitt……..

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

WildWest
2010-10-02 14:21
0

Det var en söt hemlisKyss. Spännande. Ska bli kul att träffas till helgen. Kram och trevlig Helg.

Kerstin

Peace
2010-10-02 17:30
0

Mulet här också och dras med samma problem med att hänga tvätten under vintertid, det hänger här och var inomhus.

Skoj med liten hemlis, söt är hon också och namnet gillar jag (lilla staden Nora ligger en bit härifrån).

sidentassen55
2010-10-03 14:55
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*LOL* ja man ser ju inte så mycket av henne på det där fotot, här kommer ett annat som jag tagit idag istället…

1#

Jag ser verkligen fram emot kommande helg, det ska bli jättekul att träffas igen:-)

2# Visst är det jobbigt med tvätten, jag kan få panik ibland, när jag inte vet var jag ska göra av den……Skrikandes

jag tycker också det känns lite skoj med en liten "hemlig" bebis……och roligt är ju att hon är så söt också….ser ut som en teddybjörn med ben som inte riktigt räcker ända ner till golvet för att hon är så tjockFlört

Hoppas ni har en fin södag, här tittar solen fram emellan, och vi ska strax bege oss till Västerås för lite olika ärenden (Hasse ska snickra och jag , Maya och Jessica ska shoppa loss)Glad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool