Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1373 ggr
sidentassen55
0

Stamtavlor på vift....

På grund av en envis influensa har jag varit däckad en tid nu och är allt annat än bra ännu, men jag måste ändå försöka plita ner om mitt "nästan" tomma brev från Sverak som kom idagRynkar på näsan

Det var ett stort brev, ja ni vet A4 format (ja det heter visst något annat när det gäller brev, men skit detsamma;),
När jag tog in posten såg jag att det brevets flik var öppen (en gummerad flik) så jag skyndade mig att kolla innehållet och vad hittade jag, jo 4 "mappar" ni vet de där rosa/vita som vi får med till stamtavlorna, som Royal sponsrar….det var alltFörvånad

Jag ringde till Sverak direkt och fick av Cecilia veta att hon skickat 2 brev med stamtavlor och det ena var mina 4 kattungars stamtavlor samt deras mammas originalstamtavla och den omregistrerade (hon har varit i Danmark en tid), men inget av detta fanns i brevet när det kom till mig.Rynkar på näsan

Jag har ringt posten här i Surahammar som skulle kolla med centralen där posten sorteras, fick ett samtal från Posten i Sura strax innan 17 men då hade dom inget hört…..

Visst är det trist när det händer såna här saker…visst, jag får nya stamtavlor från Sverak, det är inte det som är problemet, men originalstamtavlorna på mamman med alla vaccinationer och annat är ju borta……..nu är det bara hålla tummarna att Posten kan hitta dem, jag hoppas jag får ett positivt samtal från dom imorgon….Obestämd

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

MonicaLagerquist
0

Förhoppningsvis hittas stamtavlorna och ditt namn och adress står ju i dem så det blir ju lätt att skicka dem till rätt person.Men varför skickade du med mammans orginalstamtava?

Stolt ägare till tre La permer

Annkis54
0

såg det ut som om nån har öppnat brevet??
tråkigt i alla fall..
nån kanske tror att de har användning för dem:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

IdaJ
0

Så tråkigt. Hoppas de kommer tillrätta!

sidentassen55
0

#1 Jag måste skicka mammans originalstamtavla i och med att hon varit reggad i Danmark och skulle reggas tillbaka till Sverak.

#2 Jag kan inte säja om någon öppnat det, det är såna här brev med förgummerade självhäftande "flärp", om du fattar vad jag menar….det syntes att det varit ihopsatt men det satt fast en massa svarta hårstrån i det….

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

WildWest
0

Näe, vad tråkigtSkäms, men visst försvinner det saker på posten och ibland får man ett tomt kuvert där någon har varit inne och kollat om det finns något av värde. Vanligast är väl att sk födelsedagskort öppnas då oärliga personer letar pengar. Usch!!

Kerstin i Umeå

Tessan73
0

Aj aj aj ,va trist. Håller alla tummarna att dom kommer till rätta igen.

Peace
0

Det där var illa :(. Hoppas de hittas och du får dem.

Marita-L
0

Vad tråkigtRynkar på näsan

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

sidentassen55
0

Fortfarande inga stamtavlor, och brevet som skickades samtidigt med det som var tomt har inte heller kommit…..

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Firinella
0

Och posten som ska var så säker hm. /Laila

sidentassen55
0

Nu har mina stamtavlor kommit tillrätta:-)

Det hittades i Göteborg på postterminalen där…har återbördats till Sverak och är postade till mig…så förhoppningsvis är dom hos mig på måndag.

Slutet gott allting gott….Glad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Peace
0

Skönt de kom till rätta :)