vart är alla`???
vart har alla tagit vägen?
här har blivit så tyst nu mera
ja det har jag undrat oxå
men nu ska jag titta på melodifestivalen

jag är här, men är lite otrogen just nu med hundar, varit inne på sajten o blivit medlem där också
Ja jag håller med här är lugnt nu förtiden, vi får sätta fart på den snart
hmm snälla carina du skall vara på perser hehe

haha ja det vet jag väl, är hos er med! Men just nu är jag lite smått galen, lever upp t valpen så! har köpt 20st paket kompostgaller o byggt in trädgården med idag
För er som ska ha kompostgaller, de kostar bara 59:-på jula just nu
hihi

Sitter och bygger på en hemsida som ska vara klar nästa vecka när mitt domännamn funkar.
jag tittar in här ifårn Hundar, d va Kittentotts som sa att vi kunde titta in o säga hej.. =)
e sjuk i influensa ush va jobbigt d e, o så har jag slutat röka me… =/

Åh va roligt du tittar in malin
Hoppas du kryar på dig!
#7 Lycka till med rökstoppet!!
tack tack, ja jag har hållt upp i 2 hela dagar nu.. dumt att d blev i samband me en influensa men men shit happens.. =)
Ska man ändå må dåligt kan man ju slå ihop det och må riktigt dåligt ;)

Fy låter så trist vara sjuk, nu ska jag lägga mig, valpen kajsa sover med nu, men hon lär komma väck mig vidd 5-6 som vanligt, el så vaknar jag av hon jagar en katt o tycker detta är så roligt, hon vill ju leka, hon är uppvuxen med 8st, men tycker de är så roliga. Men ibland så tycke rhon de är tråkiga och då gå rman fram o brottas, tror de är hundar
haha ja klart leka e kul =) va säger dina katter om hunden då?

Mina katter tittar just nu lite fundersamt på mig som matte va i helsike har du släppt in i huset?? men Olivia vår svartsköldpadda hon va inte tveksam alls, detta va ju en ytterligare kul kompis, men så kom hon på, denna va ju lite bitig, men hon ger sig inte, slår henne i huvudet då det blir för mkt bara. Huskaten däremot, den som är van, hon vägrar just nu vara inne så mkt, har bosatt sig i sonens rum nu mest. Detta går över! De andra tycke rhon är spännande ändå.