Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 423 ggr
Cajza
0

sälja vår hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag lagt ut vå exotichane Houdini på Blocket, gjorde jag rätt? Han är från vår egen uppfödning och 8mån. Nu börjar han bli könsmogen och vi har redan 2 fertila hanar med allt vad det innebär. Skickar med en bild på honom // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

Klart du gör rätt, Va försiktig bara så han kommer i rätta händer. Hoppas han får ett superbra hem. Har själv kattunge på annnons, och även en vuxen, och då på blocket med, men man är alltid orolig så jag mailar oftast om jag behöver t andra uppfödare för höra om de hört något om den personen som är negativt. Önskar dig all lycka! Så fin han är!

ophelia
0

Hoppas du hittar ett supergott hem till den lille killen.//Sylvia

Annkis54
0

Ja, vad ska man göra…man kan ju inte ha hur många fertila hanar som helst
men som Kittentotts säger …maila runt o fråga andra när du får intressenter på honom
man kan aldrig vara för noga..

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Leonis
0

Nä man ska va väldigt noga vart man säljer Flört sen bilda egen uppfattning om hur den får det i nya hemmet också.

Kittentotts
0

#4 Så sant! man ska bilda en egen uppfattning med. Men bra att ha vännernas råd också

Cajza
0

#4 Helt rätt att man ska bilda sig en egen uppfattning, men det är aldrig fel att lyssna till andras råd. // Karin

Karin

Kittentotts
0

#6 Ja det är bra ha varandra, finns så mkt konstigt folk ibland. Här kan vi se på tjejen bara som finns kvar, 2 konstiga som tingat henne, så hon är kvar ännu, rätt hem, om inte, då får de bo kvar. Hoppas verkligen du hittar ett hem t denna söta pojken, ska ha dig i tankarna nu när det maila på min annons med.

Cajza
0

Tack snälla Carina att du tänker på oss. Som du skriver det gäller att hitta ett bra hem annars får han stanna, det är bara synd för då får någon hane kastreras. // Karin

Karin

Kittentotts
0

Ja det är ju det, så trist behöva ta det beslutetLedsenSpeciellt då de är så fina som Houdini, men jag ska tänka på er då någon frågar och som jag tycker verkar rar o snäll.

Malin-A
0

så himla fin han e, hoppas du hittar några bra o trevliga nya ägare till honom…