Bo lådor

Vi har en likadan och den är mycket populär. Just nu sover Lazy (mamma katt) och hennes 4 bebisar gott i den. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Jag har en byrå, när jag skall ha kattungar hemma så drar jag ut understa lådan och där bäddar jag och gör ett bo, fungerar jätte bra=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
jag har en f.d bokhylla de första veckorna
såhär ser den ut:
(har tyvärr ingen bättre bild)
vad fin den är Marita
är det den som hon inte kommer in i för att magen är för stor
jag ska nog få igång min gubbe senare i år o göra en sån som du har oxå
vår nuvarande ser ut så här
men känner att jag vill att kanten ska kunna vikas ner framtill
hahahaha ja det är den kanske skall be Peter göra ett större hål eller så blir jag tvungen att fälla ner luckan…hahaha stackars lilla tjockisen.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jamen Annki Det går att vika ner framtill halv å helt pluss så kan du öppna taket halvt så den är verkligen kanon bra.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
ja det var det jag menade …min gör inte det

Fina bolådor ni har tjejer
Jag har ingen så fin, snickrade en egen sist med öppningen långt upp eftersom vi hade en busig ungtjej vi inte litade t fullo på. Men den är stor nog för 2 honor, fingerade bra, tyvärr inget kort nu på den, men jag hann inte måla den t dessa kullar som nu precis flyttat, så detta får bli näsat projekt så den också blir rolig se på. min gubbe har tummen mitt i näven, här är det jag som tar hammare o annat.

Hej!
Jag har inte perser men väl kattungar o använder mig just nu av Ellos ihopfällbara hundbur i vinyltyg(röd/svart 299:-). Inuti den har jag en flätadplastlåda vilket gör det lätt för mig att skjuta den ut o in. Båda mina honor har accepterad detta eftersom det blir mörkt där inne men ändå luftigt.
S*Sewena