Det går åt rätt håll....
För snart fyra veckor sedan så födde min egen uppfödda Kajsa fyra små bebisar. När första bebisen kom så kom oxå tårarna på mig, det vart en creme-vit kille, jag vart överlycklig till att Kajsa bar på dilution. Snacka om att man blir störd i den här hobbyn
Visste att hon var möjlig bärare men jag har inte svabbat henne. Det tittade oxå ut en chokladpadda, en svartsköldpadda och en lila tjej. Tänkte visa er den lila, hon är inte rastypisk men det går ändå framåt i utveckligen för mig. Choklad ÄR svårt men samtidigt jättespännande
Det är Björne som är pappa till denna kullen, håll tillgodo så kommer det bättre bilder framöver.
http://s764.photobucket.com/albums/xx281/derobes/?action=view¤t=MOV01236.mp4
/ Helen

GRATTIS till din kull. Det var en söt liten teddybjörn på filmen, nu var det inte så lätt att se färgen för allt gick i gult, men jag väntar på dina bilder istället
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Super grattis !!
Och vilken söt lite nallebjärn på filmen..så go..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vilken go liten,ja en riktig nallebjörn!
Jättegullig liten en! Men färgen var svår att se :)

Tänkte uppdatera med bilder, dom är inget vidare heller med tanke på att jag inte har någon bra kamera utan för köra med mobilen…
Först ut Fiddeli, den lila honan
Sen lilla Nappe
Lilla Passion, en chokladpadda
och sist ut är lilla ZsaZsa
Men Helen
denna tråden hade jag missat……
GUUUD så kul…o vilka fina ungar du har fått
stor eloge att du orkar…jag orkade ju bara 1 år
pussa Björne från gammelmorsan
Stort Grattis Helen!! Trägen vinner
ska bli kul att följa din
kanonfina kull
Rosie

Tack för era gratulationer och pussen är nu utdelad 
Just det här med att utveckligen går framåt för mig, beror ju mycket på linjerna jag nu har att jobba med och till stor del har jag Annki att tacka detta för 
Kommer ni ihåg min första kull tror jag det var, när lilla Vilda tittade ut så kliade jag mig mest i huvudet och funderade på om det var schimpanser jag födde upp 
Hon bor idag i ett kanon sällskaphem och gör någon lycklig.

Så stora och fina dom blivit 
Och vilket framsteg typmässigt hörru, det kallar jag att jobba åt rätt håll
Grattis igen och lycka till fortsättningsvis också
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

#8..vilda är ju jättesöt…men ser ju inte jättepersrig ut:):)
Jag är så glad att Björne hamnade hos dig.
Jag var bara leverantören:):)

Ohhhh titta på dom sötnosarna,,helt underbara, grattis till dom
Kramizz