Hjälp!
Hej!
Jag har en väninna utan dator, men med en omhändertagen perser som undrar följande; Har sett
speciella matskålar för persrar. Har letat i alla zoobutiker
men ingen vet var man kan få tag i dom. Letar också efter någon slags gummivante att ta bort katthårfrån sängkläder osv. Kan någon hjälpa mig.
Hälsningar Monica
Jag har inte sett matskålar speciellt för perser. Olika saker att ta bort hår med brukar finnas på djuraffärer och kattutställningar.
För några år sedan delade Royal Canin gratis ut särskilda perserskålar av plast. De gjorde ingen större succé bland mina katter. En vanlig skål som inte glider utan står stadigt när katten äter fungerar bra.
För att borsta sängkläder är borsten på bilden bäst. Den är svår att få tag i, men det brukar finnas enklare varianter i större vanliga butiker. Det man ska titta efter är den röda, plyschiga beläggningen, samma som brukar sitta under vissa dammsugarmunstycken
den "gummivanten" som jag tror du pratar om är inte bra alls…
den använder man väl när man "kammar" korthårskatter? tror jag
o den du visar "2…den tror jag inte går att få tag på idag
men den var så outstanding bra….
men den liknande, gråa borsten går oxå bra i sängen tycker jag
"svampen" funkar oxå
den kan du hitta på zooaffärerna här på internet
testa Tassalogen,
#3 Borsten med röd beläggning går antagligen att beställa från Tyskland. Det står inget om särskilt om leveranser till utlandet, men om man går in på öppna konto finns i alla fall Schweden som val under land. http://www.pax-vertrieb.de/
Jag köpte en nästan likadan på en utställning för något år sedan, men har inte börjat använda den än så jag vet om den är lika bra som originalet. Jag insåg efter köpet att det dessvärre var en piratkopia.
#4 attans..jag som blev så glad när jag läste ditt inlägg
gick in på sidan..o där finns de ju
försökte beställa….då accepterar de inte min emailadress
vet att det finns ställen som inte klarar en .se emailadress
tog då gubbens email…
men får upp Keine Versandarten gefunden
när jag ska betala
o så att jag ska ringa…
suck….så glad som jag blev:):)
vad betyder versandarten??
Versandarten betyder leveranssätt. Jag testade att lägga en artikel i varukorgen och kunde då se 5 steg upptill. I steg 3 stod det att man skulle ange leveranssätt och betalningssätt, så du har kanske missat att välja där.
ska testa igen då:)
tack för hjälpen
jag återkommer med resultatet:)
min beställning låg kvar..
gick på steg 2
2. Anschrift
Login, Rechnungs-
und Lieferadresse
wählen
Valde: Einkaufen ohne Registrierung
(Ich möchte kein Kundenkonto anlegen.)
när jag har fyllt i steg 2
så får jag direkt upp: Keine Versandarten gefunden. Bitte kontaktieren Sie uns telefonisch oder per E-Mail.
hmmmm