Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1425 ggr
sidentassen55
0

Måndagen den 20 september

Hej alla PIF besökare.

Sitter här vi datorn, har suttit länge för jag har sovit illa inatt, det värker så i mina händer pga allt trädgårdsjobb jag gjort, tack o lov så överraskade *mannen i mitt liv* mig igår med att ha tvättat alla krukor & urnor när jag väl var färdig inne och skulle fortsätta med just detta ute:-)Kyss

Jag så trött, men även upprörd över hur Svenska folket röstade igår…….man kan ju undra hur människorna omkring en tänker…. ska vi sjuka haGråtermna vid ättestupan nu eller hur ska det gå??

Ska våra gamla bli helt bortglömda på någon toalett någonstans??Skrikandes

Ska någon som av en ren olyckshändelse blir sjuk en längre tid bli tvungne att gå från hus och hem för att tjänstemännen på försäkringskassan tycker att personen ska arbeta, trots att det absolut inte går och personens läkare varit väldigt tydlig om detta…..usch det är mycket som rusar runt i huvudet idag….Skrikandes

Nåväl, först och främst ska jag börrja dagen med ett besök på Strömsholms djursjukhus för HD diagnostik på min Fanta, ska samtidigt P-spruta henne för hon löper så intensivt och hon ska ändå få vila till Axel är riktigt på det klara med hur man ska hantera damerna på ett snyggt sätt.Flört

Håll gärna tummarna för att även hennes HD-svar blir UA.Tyst

När jag kommer hem tänkte jag ev bada något litet monster, kanske jag tom hinner med något foto….Obestämd

Önska er alla en fin dag, vart ni än befinner er…lev väl, var rädda om varandra…och VAR SNÄLLA !!!!!!CoolSkrikandesTungan ute

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

IdaJ
0

Tyvär blev det väl inte det valresultat jag önsklat heller :(

Hoppas det gick bra med HD-röntgen i allafall!

sidentassen55
0

Tack för omtanken Ida.

Jodå, det gick bara fint denna gången också:-)Glad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool