Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1557 ggr
Headturners
0

Kattlådor?????

Hej hopp alla goa å gladaSkrattande

Ja söker tips på var ja kan hitta bra kattlådor, tacksam för länkar mm

Kram

Sussie

IdaJ
0

Djurmagazinet har en guldfärgad låda med lock som har höga kanter på den undre lådan så att de inte gräver sanden över kanten.

sidentassen55
0

jamen Sussie, VAD är en bra låda för dig?

Vi har ju alla olika syn på vad vi föredrar….

Jag personligen ÄLSKAR hörnlådorna som tar upp mycket mindre plats än en vanlig rektangulär och rymmer mycket sand och därmed många besök:-)

Att ha tak på är ett måste tycker jag.

Annars så köpte jag alldeles nyss ett par nya lådor från djurmagasinet till otroligt bra pris där man bara öppnar halva locket när man ska mocka, väldigt behändigt måste jag säja…

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Headturners
0

En bra låda för mig är: hög kant så att inte katterna river ut sand; tak, inga rundade kanter då ja tycker kisset sitter fast där och det är svårt med spaden att få bort det, hård plast vill ja ha, inga trekantiga lådorSkrattande

Headturners
0

Tack Ida, var där igår å kollade men såg ingen guldfärgad, får kolla igenGlad

[Baboos]
0

Grizzly har en bra stor låda med huv………..Kostar lite mer men den är bra…….

Headturners
0

Skrattande Det blev tyska ebay. Cat-it lådor rosa å finaSkrattande

två jumbo å fyra rosa medium, så nu ska alla lådor bytas, och det blev billigt me;)

Headturners
0

två jumbo å fyra rosa medium, så nu ska alla lådor bytas, och det blev billigt me;)

Headturners
0

sidentassen55
0

Dom ser ju kanonfina ut, men visst har dom lite rundade hörn dom också?

Jag har också bytt alla lådor här, tycker dom är så tråkiga när det börjar bli märken i botten på dom som inte går bort, jag bara ser hur bacilluskerna kryllar där, hur noggrann jag än tycker ja är med rengöringen….

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

IdaJ
0

Så här ser de lådorna jag har ut:

http://www.vannessplastic.com/enclosed-cat-pans.htm