Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 897 ggr
Marita-L
2007-03-09 14:58
0

regn..regn..

Tittar ut igenom fönstert..ser att det regnar. Det känns fruset å mörkt. Sitter med filt i soffan å det är så tyst, två fuktiga små hundar efter dagens promenad å bad ligger i soffan på en filt alla katterna sover runt omkring mig…bara från brasan hörs knastrande ljud.

Känner mig väldigt sugen på the och en ostmacka men har en katt iknät å en vid halsen..jag har inte hjärtat att ta bort dom.

Regnar det hos er?

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cajza
2007-03-09 15:06
0

Nej här regnar det inte, solen visar sig lite och det är 8 grader. Våren har kommit till Trelleborg. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
2007-03-09 15:50
0

Men Hallå Marita du bor i regnstadenGladtyckte det regnade jämt då jag bodde i Fritsla

Soffan79
2007-03-09 16:23
0

Hej här i Halmstad regnar det för fullt… har hållt mig inne större delen av dagen men nu är det snart dax att gå hem från jobbet så  då har jag inte så mycket val än att gå ut.. vill ju inte bli sittande här hela helgenSkrattande

Marita-L
2007-03-09 17:53
0

Ja här är det ritigt regningt..barnen kom hem dyblöta å sååå sugna på allt i kylskåpet så det var inte bara jag som lockas till mat sug när det regnar..just nu är jag sugen på lite förbjudet godis…chocklad..

Crystal Pearl´s

Annkis54
2007-03-09 17:55
0

åh vad gott
blir det en marabou då Marita…då kommer jag

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
2007-03-09 18:44
0

hahahaha suget blev för stort så affären blev det så nu äter jag en dajm…mums..

Crystal Pearl´s