Känner mig som en bov
Har nu annonserat ut lille Alexander för försäljning. Man känner sig som en riktig bov med tanke på att han springer runt fötterna på en, glad och obekymrad om vad jag håller på med.
Alexander är världens vackraste rödtabby exotic hane efter Supreme Champion S*Rosenboms Yama Moto och S*Curlicues Tequila Rose. Han är lite av en filosof och är inte den mest framfusige av kattungarna men leker gärna vilt när andan faller på. Jag bedömer att han nog kommer att hålla ganska bra i både utställnings- och avelssammanhang. Första bedömningen för honom blir vid Cestrica kattklubbs utställning i slutet av augusti.
Som ni hör / läser är matte inte ett dugg partisk vad gäller Alexanders alla fördelar.
//Elisabeth
PS Det är tur att världen är så stor att vi alla kan ha världens vackraste katt/DS
Visst är det sant, man känner sig alltid som värsta svikaren om kattungar ska flytta, därför stannar de kvar, allra flesta ;-).
Söt är din Alexander i alla fall, han kan säkert smälta någon annan också, inte bara matte.
Vilken snygging, lyckos den som får honom i sitt hem.
Han är underbar lille Alexander
han kommer säkert att
hitta sitt goa hem, men jag håller med dig det är svårt att
lämna dom små liven.
/ Rosie
Han ÄR verkligen söt
Vilken liten charmerande kille! Hoppas att han hamnar på rätt ställe.
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Varför ska man känna sig som en bov?
Är det inte för att hjälpa andra att berika sitt liv med dessa underbara varelser som vi föder upp det här katterna?
Jag tycker istället man ska känna sig stolt och glad när man hittar ytterligare en familj som inte har en aning om hur underbara och fantastiska våra katter är, och då kan glädja dom att också bli ägd av en sådan vacker gosse som din
Grattis till att ha fött upp denna sötnos och massor av lycka till med hans flytt till ny familj
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Han är såå söt. Hoppas han får äga människor som uppskattar honom.
Åh så fin han är!!! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Underbart söt kille
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Mycket fin och charmig kille!