Tindra
Mest vitt och absolut störst ögon, det har já.
Heter Tindra. Bara Tindra. Inget tema på mitt namn för matte säger att jag helt enkelt *heter* Tindra så hon kunde inte tema-namna mig.
Är för att jag tindrar så, säger hon. Fattar noll!
Ja har inte lika kort nos som mina brossor. Den é kort, men inte LIKA kort. Tycker jag är bra, já tycker de ser jättekonstiga ut!!

Jättesöt med sin lilla svarta prick på nosen. /Laila
Vilken liten sötpropp och namnet passar så bra 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jag har fått ett par såna nosar och de har faktiskt blivit jättefina när de vuxit klart.
Urgullig är hon!

Jag tycker hon ser bedårande ut….kommer nog att bli riktigt vacker som vuxen och hela nosen även blivit svart:-)
henne gillar jag absolut

Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tindra är ett kärlekstroll av rang. Det är hon med hjärtat på bröstet :) Tack för rara kommentarer!
#4 Ja, det är så himla spännande att se hur nospigmenten utvecklas! Jag tror nog också att hennes nos blir helsvart när den är klar - precis som vi pratat om förut. Udda hur pigmenten inte sprider sig på det viset på andra delar av kroppen?
Notera förresten hur man knappt kunde ana den där svarta nosfläcken när hon var 2-3 veckor.
Men såna ögon! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua