Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 1583 ggr
David
0

Perser/Exotic-special i Våra Katter

Snart landar Våra Katter nr 4 i brevlådan, och vi har börjat arbetet med Våra Katter nr 5 där Perser och Exotic står i fokus!

Alla uppfödare och rasringar har 20% rabatt på annonser på storlekar över visitkortsformat i numret så det är väl självklart att ni ska finnas med =). Antingen att annonsera själv, eller varför inte gå ihop några stycken och köra en helsida?

Det är rätt ofta en intresserad kattungeköpare hör av sig till SVERAK och köper lösnummer som handlar om just den ras som är intressant, och då är det väl perfekt att synas i det numret? Och såklart, tidningen skickas till flertalet av Sveriges bibliotek och veterinärkliniker.

Sugna eller hur? Annonsinfo på SVERAKs hemsida, bokningar och frågor, skicka mail till mig, david@tuppreklam.se

Den som har något redaktionellt material kan med fördel höra av sig till Barbro Åberg i redaktionen, barbro.aberg@telia.com

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

solohm
0

Ser redan fram emot den specialen. :-))

//Solveig

David
0

Kan komplettera med att tidningen kommer ut under oktober, och deadline för bland annat annonser är sista veckan i september. (men jag tar gärna emot bokningar även om annonsmaterialet inte är klart - det blir lättare att planera sidorna då)

// David

David
0

Kan tillägga att sista dag för att skicka ni annonsmaterial är den 28 september. Men jag tar väldigt gärna emot bokningar löpande för att vår redaktör ska kunna planera sidlayouterna.

Det här är en unik chans att synas med din uppfödning bland personer som har ett intresse för just Perser och Exotic, dessutom med 20% rabatt mot ordinarie låga priser!

Så passa på! Glad

// David

David
0

Lyfter upp det här igen så ingen missar den här kanonchansen.

Tveka inte att kontakta mig vid frågor, david@tuppreklam.se

Vill inte tro att Perser/Exotic-folket vill synas sämre än andra rasers uppfödare. Obestämd

// David