RIP Bullan :'(
Bullan har under en längre tid nu haft problem i sina höfter och inte mått bra alls. Hon har fått Metacam under några veckor och blev bättre ett tag, men sedan brakade det igenom igen.
Så på f.m kl. 10.10 somnade hon in lugnt och stilla hos veterinären

Nej men usch så fruktansvärt tråkigt för dig, och stackars Bullan som säkerligen haft riktigt ont.
Du valde iaf helt rätt som lät henne slippa lida mer….
Tänker på dig
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Men Nina, så fruktansvärt ledsamt 
Kramis
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
usch..Nina
jag lider med dig
Usch så tråkigt
. Men du kan ju trösta dig med att Bullan inte behöver lida mera och att du tog ditt ansvar som alla djurägare ska göra. Men sorgen blir ju inte mindre för det.
Kerstin i Umeå
Sov gott lilla Bullan
Tröstkram till Dig!
Hälsningar Elisabet
Så sorgligt, vet hur det känns, men du tänkte i första hand på henne.
Sov gott söta Bullan.
//Solveig

Nämen vad ledsen jag blir:´( Söta Bullan-hon var ju inte så gammal heller.Men du tog ju förståss ditt ansvar.
Hon har det ju bra i katthimlen istället.
Jag tänker på de gånger hon kom hit och fick träffa LillOlle och Luciandagen när hon fick deras ungar:)
Tröstkramar till dej Nina!
Heléne
Så tråkigt :(

Jamen just ja.Bullan fick ju aldrig några kattungar med LillOlle-men var dom systrar?Eller hur var det?

Vad tråkigt när man mister…..Men strongt gjort att ta beslut om katthimmel.Visst känns det ändå skönt att man kan ta det beslutet FAST man hellst av allt vill ha dom kvar=(
Trösttankar från mig!

Tröstkramar
Gunilla
Tröst och styrkekramar ifrån mig
Tröst och styrkekramar ifrån mig
Det är alltid tungt när man får ta sådana beslut
men hon
har det bra nu.
Tröstkram till dig!
Rosie
Så sorgligt. Hon var otroligt vacker. En liten tröst kan det ändå vara att hon slipper smärtan, men sorgen är ju lika stor för det.
Monica
Tråkigt….. tröstkram ifrån oss..
Hade hon höftledsfel? Vi fick ju oxå ta bort en älskad katt för ett tag sen. Blandannat pga höftledsfel…..Det var hemskt…. 

#18 Bland annat???
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tråkigt att du mist Bullan
MVH
Kristina