Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 304 ggr
Annkis54
0

FHK:s utställning

Hej alla,   Fick nyss den goda nyheten om att det blir möjlighet till Norge-cert på FHK:s utställning! Inbjudan kommer ut i slutet av den här veckan.

21-22 april

FHK

Sparbankshallen, Varberg

detta tycker jag är jättebra

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

IdaJ
0

Hur går det till? Är det IDP eller SVERAK?

Annkis54
0

IDP
när jag har varit på såna utställningar förut så har de lagt in 2 st på antingen lördagen eller söndagen
ex. först så har det varit en "vanlig" bedömning…o sen så har det även funnits en norsk domare där som har bedömt katterna samma dag..o har de varit tillräckligt fina så kan man alltså ta 3 cert på en helg. Jättebra om man behöver ett norskt cert för IC tex. Det tar ju lite längre tid den aktuella dagen men jag tycker att det är JÄTTEBRA

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

phu låter kämpigt juSkrattande

IdaJ
0

Synd att det är så långt bort… och att det är IDP dessutom :)

Ellinor Johansson
0

Vilken bra idé!

Annkis54
0

ja..nackdelen för er som är SVERAK är ju att certen inte räknas ihop

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Leffe
0

#2. Det har inget med den norska domaren att göra att det blir norskt cert. Det är så att den norska klubben har representanter på utställningen och har hand om den norska biten, men domaren kan komma från vilket land som helst

Summerwinds
0

NKN's utställning är ju inställd (?!) Så det gäller att ta med sig ett glatt humör för det blir nog en lååång lördag på FHK's utställning om man ska hinna med extra certet också Glad

FiiaL
0

Dessutom kanske man kan hjälpa till på något sätt, så att inte FHK-folket behöver göra allting själv.

Annkis54
0

#7 gott nu vet jag det
tänk här har jag gått o längtat efter utställning…o så är det snart dags att anmäla
då slår det mig….vem ska jag ställa ut
vem har jag att ställa
första gången som jag står inför den frågan
men nu har ju alla kull….Kismo har flyttat
OM jag ska ställa så måste jag ställa en unge hehe
Vilda kanske

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se