Go´morron Tisdag!
Go´morron på er alla!
Här i Gävle har det snöat igen,
pust! Jag som hade sagt att efter sportlovet så kommer våren, men faktum är att jag har sett att grannens vårlökar försiktigt börjar kika fram i landet…
…så det finns hopp iaf!!!
Lizen blängde argt
i morse, enligt henne så är det alltid mattes fel om det är dåligt väder!!!! Har iaf lovat henne att -"Nu så tar vi full fart mot våren"!!!!
Ha en bra dag!
Kram!
Tina

Godmorgon, godmorgon…
Här håller nicke boy mig vaken ska ni tro… han har precis slutat sitt försök med att fånga allt som rör sig på skärmen och nu tror jag om jag ine hör fel, så håller han på att äta upp någons sko i hallen. Men han e så söt!!!!

Morrn morrn….
Ja här snöade det sent igår kväll igen, men det mesta töade bort direkt. Längtar till våren/sommaren nu.
Och Harlibries …. låt bli grannens lökar nu. 

#2 *ASG*

#2 nu har ju jag egna lökar, men de e ju av den gamla tåliga sorten s a s, inte lika blomstrande kanske som alla nya sorter som saluförs nu för tiden
….
…fö så ligger de nog i träda numera
!!! *s*

Hahahaha…ja det har du rätt i. Det ska vara dom gamla hederliga och inte några mutationer
*s*

God middag! här har jag haft besök av en vän, fikat o haft så mysigt!
Här är det mulet och trist ute… Hade tänkt ta en skidtur med någon av hundarna i skogen men vädret känns inte så lockande… Blir säkert härligt ändå när man väl tar sig ut!
Hej
här har det hunnit bli eftermiddag nu innan jag har kommit till datorn
är så kul att gå in o läsa dagens "ranson"
väntar på massor med fler vitfläckar i galleriet
Harlibries..du har ju
skicka in dem nu