Oliver BIS igen!
Hejsan!
Nu var det ett tag sen jag skrev här hos er, men jag har haft så mycket att göra på sistone…
Men jag slappnade av med en härlig utställning i helgen på hemmaplan:)
Vi ställde ut IC Asteras Walk of Life på Gestrikas utst, och där blev han BIS & BOB på lördagen, och på Söndagen blev han BIS!!
Jag svävar på moln!
Inte nog med det…utan jag hade ju kattköpare som ställde ut sina katter från mig…..
S*Livanda's Casanova, S*Livanda's Hugo Boss, & S*Livanda's Lucky Star JR:)
Alla tre Livandas-katterna blev NOM, och en av dem blev ju dessutom BIS kastrat på lördagen! sen blev ju Hugo även Premier!
TACK till Eva & Bettan-Casanova & Hugos ägare!
TACK till Alexandra-Findus( Lucky Star JR) ägare!
Ni är så duktiga att visa upp katterna! Jag är sååå stolt!
Ha en bra kväll allihopa!
Kram Susanne
Jättegrattis till Oliver´s framgångar!!
Han är ju sååååå speciell den killen. Det är så kul, han har ju en hel hög med BIS-titlar nu. Det är du värd, Susanne!
Gissa om vi är stolta att ha katter från dig!!
Varma kramar, Eva och Bettan

Grattis till så fina resultat
Kerstin i Umeå
Grattis igen
Sussie
Supergrattis till fina resultat:)) Oliver är ju så snygg 
Rosie
Grattis!!!

GRATTIS GRATTIS, både du och Hugo är värda en massa hurrarop. han för att han är så otroligt vacker och du för att du är så bra på hålla honom i den kondition han är, för utan din insats skulle han ju inte ta hem något alls, så är det bara
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Grattis .Oliver är verkligen en kanon vacker katt med en otroligt panna.Har nog aldrig sett en hane med en sån panna.
/Annika

Grattis och vilken maffig och snygg katt.Grattis även till dina barn=D

GRATTIS OLIVER & SUSANNE! Inte blir jag förvånad av att han blev BIS igen, så sjukt snygg!!!! 
TACK Allihopa, vad gulliga ni är!!!
Oliver har en väldigt speciell plats i mitt hjärta, jag är så glad över honom:)
Jag kommer att sväva på moln ett tag till:)
Ha en bra kväll!
Kram Susanne
Gud så underbar han är
inte konstigt att det går så bra för honom