Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 1281 ggr
Sussi89
0

perser blandningen Torkel

Hej det finns ingen här inne som är intresserad av en perserblandning? Ja sitter som jourhem åt honom, och har gjort det ett tag nu. Men ja skulle vilja att han fick komma till ett rikigt hem, ja kan inte rikigt knyta mig an till honom, då ja vet att han inte är min.

Nåja Torkel, som han heter. Är en mysig och väldigt lugn kastrat. Han gör inte mycket väsen från sig.

Han har verkligen den finaste färgen också; rödtabby maskad. Han ser ut som ett litet lejon.

Han passar både som inne- och utekatt. Just nu bor han endast inomhus. Han sköter sin toalett helt perfekt.  Hans päls är inte den som tovar heller.

Är någon intresserad så kan ni meddela mig, annars finns han på hemsidan    kks.nu   under "katter söker hem" och "Birgitta C´s katter"

Och juste, där inne heter han Oliwer

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Sussi89
0

Nu hamnade inlägget fel också :/ Den skulle väl vara på omplaceringar, men ja hittar inte nu hur man flyttar det.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Sussi89
0

Suck!! glömde även skriva att han finns i Skene i Västra Götalands län.

S*Winterwind