Nykomling hos Kittentotts
Idag fick vi en ny familjemedlem. Jimmy vår pojke har under en längre tid haft denna önskan om en egen vän att gå ut med. Jimmy har autism och få vänner att leka med, det va lycka för honom få åka idag för se ut sin vän.

De är söta båda två och blir nog lyckliga med varandra

Kan tro Jimmy är glad för sin nya lilla kompis. Vilken sötnos 
/Lotta

Jag är lika lycklig
Hon är ju van vid katter med, vuxit upp med 8 st. Hon rusar i huset som om hon alltid varit här, katterna tittade mysko då hon kom hem, hmmmm en varelse mindre än oss, men men luktar mysko, ingen katt? eller?
Vad är det för ras på den lilla sötnosen? Och vad har Jimmy gett henne för namn?
Lotta
/Lotta
Nämen Carina du är en liten filur du.Jättegrattis till Lill-Majken gud så söt hon är.Kan förstå att Jimmy är överlycklig nu.Ska bli spännande var den lilla fröken får för ett fint namn.Varmt Lycka till med den lilla Valpe
.Lena
Hälsningar LENA

Här har rullat namn hit o dit
Johnny tyckte inte Gullan va så bra som Jimmy tyckte.

Glömde ras ja, jo hon är en:Lhasa Apso
Så kul med en lite valp!! (Fast jag är ganska glad att mina börjar bli vuxna nu…
)
Gullan va gulligt
Lena och gulliga Majken
Hälsningar LENA

En riktig sötnos. Hälsa Jimmy och önska honom lycka till med henne.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Ååh så fin hund. Denna kommer att bli en super kompis till din grabb Jimmy.
Jättesöt lite vovve och jättesöt son du har

Ni är så gulliga allihopa med era svar! Tack!
Nä men Carina
du är allt full av överraskningar du
hälsa Jimmy o gratta honom till SIN NYA VÄN

Ja det ska jag Annki! Vi köpte en jacka idag i minsta storleken, men den va för stor
Och hon skakade som ett asplöv efter 5 minuter ute ikväll, så imorgon åker vi ser efter något annat, det är så härligt alltihop!
En ny kärleksfull varelse i huset att slösa all kärlek som blir över nu när alla ungarna har flyttat
var det inte du som skulle ta det lugnt nu ett tag
jag vet hur det är ….så svårt när man blir kär..eller när Jimmy blir kär

de stående leksakerna…gillar katterna dem????
jag har faktiskt aldrig testat

De har haft jäteroligt utav dem alla kattungar speciellt, köper dem så billigt på öB, där finns ju bollar o allt jättebilligt, även möss. Brukar köpa mängder t kattungarna, sen skickar jag med mössen hem o boll så de har lite lukt med hem t nya hemmet.
Natti Natti !
vilken sockersöt liten vovve