Sassy
FULLSTÄNDIGT omöjlig att få en bra bild av. Jag förstår verkligen inte varför, för hon är en sådan där katt som det bara lyser om när man ser henne.
Men fotogenuiqe-generna, de saknar hon… JÄTTEÖGON - som av något skäl aldrig någonsin syns på bild, eller film. Så fort jag tar bort kameran däremot - då lyser de upp. Ibland tror jag att hon retas….
Här är hon rakad, men lycklig på landet :)

Kanske skall tillägga att detta alltså är Fibbe, Mono och Tindras mamma :)

Emma, vet du jag tror faktiskt att de flesta katter som blir nedrakade under sommarhalvåret är lyckliga.
jag behöver bara titta på mina egna samt andra goda vänners katter som jag rakar, dom blir som kattungar och springer och leker, dessutom har dom en benägenhet att bli ändå keligare också…för mig är det bara positivt med nedrakade katter:-)
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Vilken härlig bild ute i regnet! =)
Vissa katter (och hundar) tror jag snabbt lär sig att blunda för blixten när kameran kommer fram… Har de som gör likadant hos mig.

Jag har en som ser ut som en kisande kines på varenda bild. Min hon har ju inga jätteögon men en helt underbar ögonfärg så jag förstår dig. Fin är hon iallafall din dam…/Laila