Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 4917 ggr
Dolleminas
2008-01-08 21:37
0

Tips på klösträd!!

Fick detta länktips från annan sajt, på stora och hyfsat billiga träd!!

http://picasweb.google.se/pluto330/NyaKlStrD

I priserna finns frakten inräknat…

Trini
2008-01-08 21:47
0

Länken fungerar inte för mig :(

deroba
2008-01-08 21:47
0

Jag kommer ingenstans på den länken? Fot i munnnen

McLaren
2008-01-08 21:56
0

Inte jag heller….. Jag som är så nyfikenFundersam

Trini
2008-01-08 22:11
0

Det var felstavat, så här ska det vara!

http://picasaweb.google.se/pluto330/NyaKlStrD

McLaren
2008-01-08 22:16
0

Tack!!!!!!!!!Skrattande

englagirl
2008-01-08 22:52
0

där var ju klösträdet med som jag köpte på ebay alldeles nyss.

ALLA dom träden finns där!

Mitt blev 800:- billigare och jag får det oxå hemkört till dörren

Jag tror ändå att det lönar sig att buda på ebay och det är INTE svårt. Hade nog kunnat få mitt ännu billigare men jag var så ivrig då jag inte visste precis hur det gick till och bjöd över liiite för tidigt. Nästa gång väntar jag tills det är 30 sekunder kvar och då slår jag till :-)

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

blackangel
2008-01-09 00:33
0

jag förstår mig ej på ebay skulle gå med ipaypal men då acceptera de ej mitt visakort hmmm, vad förslags visa måste man ha ett med kredit på eller?!

UlricaAndersson
2008-01-09 00:41
0

#6Är det tyska ebay eller svenska =) ?

Jättebra länk förresten, MYCKET prisvärt =) Kanske ska presentera den geniala idén om ett tredje klösträd för min sambo ?! Skrattande

Lovebuffen
2008-01-09 00:59
0

Åh vad jag blir sugen att köpa nu……men går det att lita på de som säljer dessa billiga klösträd??

Dolleminas
2008-01-09 01:04
0

Förlåt att jag glömde ett a, men det var nog så många bokstäver att hålla rätt på (det gick inte att kopiera och klistra.) Generad

englagirl
2008-01-09 01:37
0

#7 jag har inget VISA med kredit. Kanske du har glömt nån siffra eller så för det var inte så svårt att registrera paypal.

Nu var det iofs några år sen jag gjorde det för jag har varit trogen internetshopoholic i många år och betalat med Paypal :-)

#8 jag handlar just nu på tyska ebay då det är mycket billigt där.

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Millan71
2008-01-09 08:40
0

Jag rekommenderar oxå att köpa(el.bjuda) på e-bay  skickar med en bild på klätterställningen jag vann och det blev 675kr med frakt!!!Annars finns det fina billiga på billiga nisses i smedjebacken;)

Millan71
2008-01-09 08:41
0

#7 jag kan hjälpa dig med det syster!!!!

McLaren
2008-01-09 12:37
0

#12 mååååste ju ta en vårtripp till nisses i smedjebackenSkrattande

GRATTIS till ett super snyggt träd! Precis sånt trä vill jag ha. Super mysigt med hägmatta å två små stugor. Å till och med kanske får plats i vårt pytte hus..

Vilka mått var det på det?

Annkis54
2008-01-11 16:19
0

jag var nyligen inne på Becats
http://www.becats.se/
mums vilka träd de hade
o om man beställer o hämtar när de är på nån utställning så kostar inte frakten nåt
de ska vara o sälja på vår utställning i Trollhättan i maj/juni
så jag funderar skarpt på ett nytt träd då
har inte talat om det för gubben ännu
men å andra sidan så vet han att jag håller på att fundera ut om vi ska göra ett själva..å då blir han nog bara glad om han slipper hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Lovebuffen
2008-01-11 19:59
0

#15   TACK för tipset om deras sida!! Jag är så glad, för nu har jag skickat iväg ett mail till dem och beställt ett av de största träden till mina kisar - åh så glada kisarna kommer att bli då de får det!! Glad  Fick tusen kronor i julklapp i julas, och tror ni jag går och köper något till mig själv för dem….???……neeeejdå, jag köper såklart upp varenda krona till mina KATTER istället och min hund!?!?!??!!? Generad  Fast det är det värt för att göra deras liv ännu lite bättr och roligare. Känner att när jag låter dem vara innekatter så är det MIN SKYLDIGHET att se till att de har det så bra katter bara kan ha det! Så det så!  *håller försvarstal nu, hehe!!*GeneradGlad

englagirl
2008-01-11 21:46
0

#16 Kan rekomendera Carstens träd.

Jag köpte klösträdet Vilbert på en utställning och det är det BÄSTA köpet jag nånsin gjort,katterna bara ÄLSKAR det och det är dessutom en snygg "möbel"

Att sen Carsten är så trevlig och tillmötesgående gör ju oxå att man vill handla av honom :-)

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Lovebuffen
2008-01-12 11:33
0

#17  Vilka är Carstens träd? Är det dem jag beställt från som Annkis tipsade om? Eller det någon annan, och vilken hemsideadress isåfall?

Känner mig lite dum som inte fattar vem du menar, men hoppas på svar! Generad

englagirl
2008-01-12 12:36
0

#18 jag trodde att du hade beställt det stora trädet från Carsten :-))))

Jag ville bara berätta att då kommer du att bli SUPERNÖJD för det är ett KANONTRÄD!!!

Annkis54 tipsade om BeCat´s hemsida o det är Carsten. Förlåt om jag var otydlig.

Här är länken igen om du vill kika på katten No1 träd

http://www.becats.se/kloskattensno1.html

kolla in Vilbert som är det träd som jag har köpt av honom, jag lovar dig om det är det du har köpt så kommer du aldrig att ångra dig. Det bästa med dom träden är oxå att man kan byta ut delar om man vill ändra på det lite eller om det händer n¨ån olycka :-9

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Lovebuffen
2008-01-12 12:50
0

#19  Japp, jag har beställt ett klösträd från honom, men jag blir jätteförvirrad nu, för den sida Ankis visade är inte samma som du visar, fast det är ändå samma säljare, eller är det jag som är helt ute och seglar när det gäller att hitta där?????……hm, jag hittade iaf ett jag blev helt förälskad i, och som kommer att passa mina katter perfekt när det gäller deras behov, och det är trädet som heter AC7202S-1 .  Superfint är det! Och billigt!

Vad skönt att läsa att han är trevlig och pålitlig, känns bra att veta, då det ju ändå är rätt mycket pengar det handlar om. Så TACK för att du berättade!!  Glad

Vilbertträdet är ju ett riktigt DRÖMTRÄD, men jag har inte råd med det just nu, så mina katter får nöja sig med det jag beställt, fast jag tycker att det också är jättefint!! Glad Hoppas bara att det är stabilt också, fast det ser väldigt stabilt ut tycker jag.

Lovebuffen
2008-01-12 16:42
0

Nu skäms jag förfärligt!! Generad Har varit inne och kollat på becats sida igen, och inser att jag inte scrollade ner hela vägen utan stannade vid klösträdet jag beställt och missade därför klösträdet nr 1. Det är alltså JAG som är totalt förvirrad för tillfället!?!??!!? Hm. Generad Det trädet är också superduperfint.

McLaren
2008-01-12 17:15
0

#15 tack för länken, då tror jag att jag ska beställa ett till utställningen i Trollhättan!

miascharming
2008-01-12 20:51
0

Hej !

Jag vill slå ett slag för Carsten som har  BeCat's : http://www.becats.se/kloskattensno1.html

Han är trevlig,kunnig..& otroligt service inriktad.

Vi köpte det stora trädet VILBERT för ett tag sedan  ..& kan 100% rekommendera detta till alla kattägare. 

Jag & katterna är SUPERNÖJDA.Skrattande

Trevlig kväll,

Mia.

Annkis54
2008-01-13 21:36
0

hoppas att Carsten får mycket att göra i Trollhättan då'

jag har inte bestämt vilken jag vill ha ännu
vill ha nån kraftig o så ska den vara lättstädad
så att dammsugaren eller dammborsten ska komma åt lätt
hmmmm..inga dåliga krav jag har hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

miascharming
2008-01-13 23:28
0

# 24

Carsten säljer både dammborstar och dammsugarmunstycken som passar  att rengöra det mesta med Skrattande

Hoppas att du hittar någont som passar just er Skrattande

// Mia.

Annkis54
2008-01-14 00:46
0

ja..nu när jag vet att han kommer..o flera flera månader i förväg
o att man slipper fraktkostnaden..så
hmmm
jo..jag ska verkligen gå igenom hans sidor
NOGGRANT hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Denna kommentar har tagits bort.
Bullan
2008-07-21 13:33
0

putt:)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

dara
2008-07-21 19:48
0

ååå… vill så gärna beställa från ebay men kan ju inte språket på en fläck såfår inte till det… Gråter… och anni som snart fyller år.

så fina grejer ni köpt

IdaJ
2008-07-21 19:57
0

#29 Här har du en guide till hur man beställer klösträd på tyska e-bay!

http://www.perser.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=7f4cb8f7-3c0f-478c-ba98-07eace93165e

Lycka till! :)

dara
2008-08-25 16:43
0

vad brukar frqkten från tyskland kosta? är en del som inte skriver ut frakten bara att de levererar till euopa

evawennman
2010-08-26 17:53
0

Kolla här… ww.djurkedjan.se

Höga, låga, bra kvalité, inte för dyra och fri rakt! Kyss

sidentassen55
2010-08-26 22:30
0

Om man ställer in Tyska Ebay rätt så får man priset på leverans till Sverige.

jag köpte in en del nu i somras och jag betalade direkt till säljarens bank, det gick så smärtfritt, och JÄTTEBILLIGT blev det….kan verkligen rekommendera det !

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Cybercat
2010-08-27 00:22
0

#33 Yupp Lotta, det är KANON att köpa på Tyska eBay!

Jag har ju lita vanan inne nu, så jag erbjuder alltid mina sällskapsköpare att hjälpa dem beställa ett rejält klösträd. De brukar bli mycket intresserade när de inser att det inte kostar skjortan, och så ser jag ju samtidigt till att mina bebbar får en bättre/mer stimulerande miljö. Win/Win!!!

Dilbert flyttar till sitt nya för-alltid-hem om två veckor, och jag hjälpte de nya ägarna att skaffa träd. Det de bestämde sig för och ville ha var detta.

Notera att Djurkedjan som alltså är riktigt rimliga i pris för Sverige tar SEK 2249 för trädet. Dilberts nya matte och husse betalade 79 Euro, inklusive frakt. (750 kr ungefär)

Går inte att jämföra…

sidentassen55
2010-08-27 03:12
0

Mycket bra initiativ att erbjuda köparna hjälp med att införskaffa detta, det ska jag faktiskt ta efter…….. eller förresten , det har jag ju redan gjort…silly meCool, men jag SKA absolut fdessutom fortsätta…..

Som du säjer så är priserna ej jämförbara med vad man betalar någonstans i Sverige.

Nattahälsningar från

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool