Div sidor o listor..
Hej!
Jag kan känna mig tjatig ibland när jag kommenterar bilder och dylikt som visas här & på Facebook och div mailinglistor. Skulle det vara så att jag "bara" kommenterar på tex Facebook så är det bara för det inte ska bli tjatigt. Absolut inget illa ment. Katten/kattungarna är ju lika fina oavsett var de visas. 
Ha en underbar dag allihopa!
Kram
Pethra

S*YadhayeZibas
VitfläckPerser
www.yadhayezibas.net
yadhayezibas@gmail.com

Där var bilden på min ABSOLUTA favorit hos dig…..det är det VACKRASTE du fött upp tycker jag och jag bannar dig att du kastrerade honom 

Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Möjligt men han har ett temperament som jag inte vill avla vidare på och han började kissa inne så valet var lätt. Båda sakerna är nu under kontroll efter kastreringen. 

Hmm…ja att en hane kissar lite här och där är ju något man får ta i beräkning, det är ju ett fullkomligt normalt beteende för fertila hankatter, trist att det inte funkar hos dig
Att han hade problem med beteendet är något nytt, det har du aldrig berättat något om tidigare….mycket synd på en för övrigt fantastisk katt
men det var ju inte detta denna tråden gällde…
Jag håller med dig om att det är ibland svårt att veta VART man svarat och vart man inte svarat på samma texter och bilder och jag säjer som dig, trots att jag inte skriver överallt så menar jag ju inte desstomindre det jag skrivit
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.