Sååå kul !!
Jag har varit på en liten mini semester i Ludvika och blev mottagen av en underbar kvinna i sina bästa år 
och jag måste få berätta och tacka innan jag spricker.
Sååå fina katter hon hade oj oj jag blev helt kär i varenda en..VILKA ÖGON !!! Oj oj !!!
Underbara temperament alla var framme å bara öste sin kärlek på mig
Jag kände mig sååå välkommen
OCH PADDOR
PADDOR
och rött
oj oj vilka härliga färger….jag var nog i himlen

Dom vara finare än jag någonsin kunde föreställa mig!!
Underbara goseproppar allihop!!!
Tack snälla Chatrine på IxiDixi´s för allt och den trevliga kvällen, kaffet och den goda kakan..mums
OCH Titta vad jag fick med mig hem i min
Napparväska 

En liten Ellie ..rödsilvertabby exo tjej … hon är lite urvuxen just nu men det var nog tur att hon var det så hon hörde mig när jag sa att hon skulle gömma sig i min väska hihihi

S*IxiDixi´s Ag-Uilera
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
wow
vilken liten raring
o precis i dina färger
grattis till nyförvärvet
Mums filibaba hon är
en riktig pudding
Grattis till
din Jättesöta Ellie
Rosie
Grattis till Ellie! Hon ser jättefin ut.
Fyndigt namn med Ag för silver. 
Grattis till en ny hona, Marita :)
Åhh grattis grattis till en kanon fin exotic tjej.Urläcker färg dessutom.
/Annika
Tack gulliga ni 

Såååå läcker tjej Marita! Öronen sätter sig helt säkert, med de underbara bredderna.
Sedan har jag ju en konstant kärlek till Chatrines katter, det går inte att förnekas :)
Oh yummy YUMMY de ögonen!

Grattis o så söt och näpen liten tös
.
/Fia
Åh va kul att få se bild på din lilla goding med, jättefin tjej och grattis till nykomling i huset

MASSOR AV GRATTISAR från ja te du
Det är en fantastiskt läcker liten dam du fick med dig hem…..ja att det finns mycket fint hos Chatrine vet jag inte hur många gånger jag påpekat, och gratulerat, men jag gör det gärna igen…
Supergrattis till er båda till denna tjej hon lär nog bringa massor av glädje med sig och lika många lyckönskningar till framgångar med henne också
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tack snälla för era rar ord
Ja jag är så glad över denna lilla och jag tackar såååå till Chatrine.
Jag önskar att jag fick ta med mig några till hem för dom var så himla kanon fina med otroliga bredder, ögon och kroppar
mumsfilibabba 
Hugs and kisses to you Chatrine
Grattis till din nya skönhet!!!

Åhhh Grattis till en sån fin liten tjej…synd att pälsen är så kort ;)
/Malou
Tack 

Tack tack alla ni för era gulliga ord :-)))
Jag är sååå GLAD över att ni tycker om mina ixiDixi katter
Kram hela dan
//Chatrine

!16 HUR ska man kunna låta bli att tycka om dina katter ???
Dom är alltid supervackra och mer därtill….och jag tycker såå mycket om deras utstrålning….det är längesedan jag personligen kände på någon, men jag tror inte jag skulle bli besviken.
Fortsätt du i samma stil med din uppfödning Chatrine, dina katter gör skäl för att hamna på prispallen….(jag undrar hur många gånger jag sagt det)
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tusen tack Lotta för dina ord!! ALLTID lika roligt att höra!!!!!!!!
Kram Chatrine