DAX att flytta !
Att skiljas är att dö en liten smula…… Min lilla rödsilvertabby exotflicka Amors Troll I Am so Vain, kallad "Vanja" efter en god vän till mig som gick bort i förtid. Hon älskade exoter och var den uppfödare som först hjälpte mig i denna "kattvärld" genom att sälja mig de första avelskatterna.
På dessa foton är hon fortfarande liten och har numera en helt underbar ögonfärg. Hoppas hinna fota om henne innan hon flyttar………

Hon har en helt underbara rödsilvertabby färg även om mina foton inte gör henne rättvisa (som vanligt!)
Hon har även en kullbror som är rödsilvertabby perser, som heter Amors Troll I Am A Rockstar, kallad "Rocky".
Kram
Gun-Lis
S*Amors Troll
MEN så vacker hon är!!! Och vilka stabbiga ben hon ser ut att ha!!! Dessutom ordetnlig näsborrar!! Lite avis på den som får henne:)

<3 Helt underbar!Med den sedvanliga troll looken:)
Jag får habegär!!!
Men… Skulle hon till MIG sa du? 

Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

Så fina bägge två!! 

Ja så fin.Den färgen är ju bara…..Mums!Och Exot dessutom :D

Helt UNDERBAR och i en absolut fantastisk färg:-) Kan du göra en långhårig sådan till mig? Snälla

Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Hej igen!
Tusen Tack för era snälla kommentarer om Vanja! 

# 7
Jo jag har ju en likadan fast långhår! Hennes kullbror Rocky! Tyvärr har jag ju bara bebisfoton på honom……
Ett till på trollungen……..
det är väl dax att fota honom igen!
Kram
Gun-Lis
S*Amors Troll
Hej! så söt!! jag var med på marsvins forum med Johanna hi hi så jag hade lösenord redan. Ja som sagt jättesöt katt!
Rocky rockar :)

Ja Lisa, visst är det SVÅRT när de flyttar?
Man fäster sig ju, det går inte att låta bli :)
Helt underbara trollungar från dig, som vanligt. Vanja är LJUVLIG, men jag fäste mig nog lite extra för Rocky ändå. Killarna är så speciella…
Förresten, vacker flicka och fint "homage" till Vanja.

Rocky är FANTASTISK, men jag vill ju ha en tjej 

Så nu får du till uppgift att göra en sådan till nästa år….går det bra Lisa??
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Så söta kattungar båda två
men, jag gillar tjejen bäst!! Hon är supersööt
!!!

Vilka sötnosar du har, mumma /Laila
Helt underbart!!!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

Som vanligt en kanon fin kattunge :-)))
//Chatrine

Vilekn liten läckerbit !