Lite nya bilder...
Hej allihopa!
Tänkte visa ett par bilder på 3 av busarna här hemma. Jag tog bilderna på dom lite hastigt o lustigt när de var i full gång med att busa ute på altanen.
Först är det YadhayeZibas Akilah även kallad Inez. Hon är fortfarande världens tuffing. Inget skrämmer henne. Det är full fart framåt med svansen rätt upp jämt. Jag börjar tro att hon inte kan gå sakta. Haha!
Så här ser man henne mest hela tiden. 
För att få henne att stanna upp och titta mot kameran så fick jag vifta som en tok med en vippa.
Hon stod stilla i ungefär 3 sekunder. Haha lilla tokkatt!!!
Så fick jag en kul bild på YadhayeZibas Prince Mahruz. Goare katt får man nog leta efter. Han spinner o spinner så fort man bara tittar på honom. När han har sovit så kommer han alltid o jamar o talar om att NU är jag vaken. Då vill han upp i knät o mysa lite. Sen är det full rulle.
Han har upptäckt att man kan klättra upp på altanräcket.. PUH! Och leka med min klematis.
Så tänkte jag visa en bild på lilla YadhayeZibas Ameerah.Hon är syster till Inez.
Det var allt för nu. Hoppas solen skinner på er oxå!!
Så söta! :)
Dom ser verkligen ut att trivas
sötnosar
Rosie
Tack 

Vilka sötnosar….och Inez är väl en keeper?
Kram!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Ja, Inez är och förblir min favorit.
Har egentligen inga fler kommentarer än förra gången. Hon är bara så oooooooooh :)

Söta söta…….
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

#4 jaaaaa jag får se om jag behåller henne.
Just nu är hon en keeper iallafall.
Tusen tack till er andra för ni gillar mina ulltussar!
Inez har hjärta till nos :) Söta bebbar.
Nej, solen skiner inte på oss, åskan går med några korta pauser emellan då man hinner sätta på datorn en stund för att sedan hastigt stänga ner allt igen.