Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1849 ggr
sidentassen55
0

Godmorgon måndag

Godmorgon alla PIF:are.

Här i Ramnäs skiner solen från en molnfri himmel……..

Jag ska till min tandhygienist idag, det är banne mig värre än självaste tandläkarenSkrikandes Jag avskyr när hon kör med lasern på tandhalsarna, aj aj aj vad det gör ontRynkar på näsan

Men efter det ska jag, Maya och Jessica på en shoppingtur så då får jag väl tänka på det när jag sitter i stolen och plågas.Tyst

Jag såg att Djurmagasinet sålde billiga toalådor också, så jag ska dit och förnya upplaget mitt……dom blir ju så äckliga i botten efter ett tag:-(

Nu är det full fart här på alla kattungar, ibland är alla 9 i hagen, ja de största tycker det är jättekul att hoppa ner till de yngre och busa….man kan sitta och titta och kela med dom hur länge som helst. Det är en underbar känsla…..

Nu i veckan ska jag nog ta bort deras hage och släppa dom fritt i rummet för dom är så duktiga med toan. Vill ju inte ha dom springades i ett helt rum innan dom hittar toalådan ordentligt.Cool

Jag önskar er en fin vecka, hoppas det inte blir för mycket av ovädret dom pratade om på vädernyheterna igår.Obestämd

ha det gott alla

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

WildWest
0

Du har tur att solen skiner på digKyss. Här ösregnar det. Tandhygienisten är bland otrevligaste man kan besöka. Själv ska jag till veterinären med en katt som jag har upptäckt en knöl under käkbenet på. Och inte äter hon heller så igår sprutade jag in Hills A/D.

Trodde att jag hade slut på oturen men tydligen fortsätter det, Usch, jag blir så orolig.

Kerstin i Umeå

Anna-Helga
0

#1 Knölar och veterinär är inte så skoj det heller, hoppas på det absolut bästa för er!

#0 Lotta, ska köpa potta! Haha! Jag köpte två i fredags! De är superbra, man kan fälla upp lite längst fram när man städar och behöver inte ta av hela huven!

Det går nog bra hos tandhygienisten ska du se!! Kyss

Här i Skultuna har vi strålande sol och ska se vad vi kan hitta på med den här dagen!!

Kram Anna

sidentassen55
0

#2 SHIT….jag glömde bort pottorna !!!!!!!..jaha, då måste jag in igen….det får bli samtidigt som jag åker till tatueraren på onsdag….HUR kunde jag glömma det??

det var för att jag var så uppskakad efter tandhygienistbesöket…..det blev inget gjort….jag klarade inte av det.Skäms Har fått en lugnande tablett som jag ska ta innan jag åker dit nästa gång….dom är så förstående där tack o lov:-).

#1 kerstin vännen så tråkigt för er och lilla gumman med knölen…hoppas ni får bukt med det och att hon snart äter själv igen…jag håller tummar tassar och tårKyss

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

WildWest
0

Det är en lymfkörtel som är svullen. Veterinären sprutade antibiotika och sedan ska hon äta det i 10 dagar, men om hon inte äter själv innan fredag så måste vi dit igen.

Shit, börjar bli trött på allt elände nuGråter.

Glöm inte pottorna!!!!

Kram

Kerstin

sidentassen55
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 jag tycker verkligen synd om er Kerstin, skulle gärna vilja muntra upp er på något sätt…kanske med ett foto…..eller vad säjer du??Cool

nej j..jag ska inte glömma pottorna på onsdag när jag åker in….men nu ska jag fixa ihop alla IKEA grejor jag inhandlat idag,,,,

KRAM KRAM

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Anna-Helga
0

#5 Men det var en liten otäck kattunge! Kyss

sidentassen55
0

#6 Anna du borde verkligen komma hit och snusa och pussa lite på dom…..det finns ju 8 lika otäckingar tillFlört

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

WildWest
0

Tack Lotta, det värmdeKyss.

Anna-Helga
0

#7 Japp, hur ser det ut i helgen?

Kram!

sidentassen55
0

Helgen är full av stress….inget nytt vad gäller mig….har snart stressat ihjäl mig tror jag…kanske gör jag någon lycklig då, vem vetOskyldig

Nej men skämt åsido, vardagar är alltid enklare, men det är klart då träffar ni ju inte Hasse…..vad säjs om fredag em…går det bra månne?

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Anna-Helga
0

#10 Jaa kanske det, jag ska överlägga med min man! Då kanske stora brudarna kan hänga med också! Cool