Perser iFokus

Perser

Etikett10-foder
Läst 3264 ggr
Amorstroll
0

EUKANOBA Bäst i Test !

Nu är det BEVISAT! Eukanoba var bäst i test! LÄS följande länkar:

http://www.gp.se/konsument/tester/1.429480-dyr-kattmat-pa-billiga-ravaror

även den sammanställande tabellen:

http://www.gp.se/polopoly_fs/1.429494.1282304037!/0820_kattmat.pdf

Natthälsningar

från

nattugglan

Gun-Lis

S*Amors Troll

http://www.amorstroll.com

MonicaLagerquist
0

Fast de riktigt bra torrfodren fanns ju inte ens med i testet.Tyvärr.

Stolt ägare till tre La permer

Amorstroll
0

Hejsan Monica!

Det var intressant. Det kanske var de som säljs mest enligt statistiken…..?

Vilka torrfoder tänker du då på?

Nyfiken

Gun-Lis

Peace
0

Den må vara bäst men inga av mina katter har godtagit Eukanuba genom åren när man provat, likadant är det med Iams. De svälter hellre.

[MonEnil]
0

RC Fit 32 är ett magert foder. Man undrar om det är lika illa med exempelvis Persian 30. Nog har man förstått att man inte får mycket för pengarna, men det är svårt att helt byta till ett foder de inte vill äta, även om jag kan blanda med annat torrfoder. Tack och lov äts här mycket burkmat också, så de inte blir helt utarmade

MonicaLagerquist
0

Jag skulle ha velat se Olivers och Orijens torrfoder med.

Stolt ägare till tre La permer

Annika1963
0

Eukanuba är säker ett bra foder.Men tycker bitarna är så himla små.Mina katter gillar det inte.

Dom hade inte tagit med varker ANF eller Precept plus.

/Annika

EddaM
0

Mina får Iams och RC blandat med varandra samt andra foder som Feztiz vinner. Vet att RC innehåller en del spannmål men de gillar det och mår bra så =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

sidentassen55
0

Vad jag inte kan förstå är varför dom inte tagit likvärdiga oder?

Jag menar RC Fit kan ju omöjligt vara ett "normalfoder" i amma bemärkelse som det Eukanuba dom använt….Fit är ju ett foder för katter som inte ska bli för tjocka, eller är jag fel ute ?

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Anna-Helga
0

Jag använder RC och har alltid gjort och jag är supernöjd! Det har ett perfekt innehåll av protein och fett och mina katter älskar det och mår bra av det! Jag tänker inte byta! Tungan ute

EddaM
1

Ja de kunde ha tagit ett av "normal fodren" som long hair eller kanske det för kräsna katter som jag har (men tappade namnet på) det innehåller mer fett.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Anna-Helga
0

Alltså de för digivande och dräktiga honkatter eller baby eller kitten är ju extrema åt andra hållet… Nä det var lite orättvist och missvisande tycker jag nog…

Annkis54
0

x

citat: Den fråga jag skulle vilja ställa till Royal Canin är: Ni är dyrast, men har den billigaste råvaran.

hmmmm

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

krasivis
0

Orijen är det allra bästa torrfodret för katter tycker jag!!! Det innehåller inte spannmål alls. Tyvärr så gillar inte alla katter det, inte mina i alla fall. Det är bara ett par stycken som vill äta det.