Vår känslor??
Hallojsan här på forumet !
Jaha nu börjar alla honor att löpa..riktiga vår känslor..
Hur har ni det står dom alla på kö till hanen..ha..ha
Ni som inte har någon är det svårt att hitta någon som lånar ut?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Nej här hemma är det ganska lugnt än så länge vad det gäller vårkänslorna.
/Lotta
Jag börjar få lite vårkänslor,men tyvärr så har jag ingen fin hane (S)ni kanske har någon till mig.LENA

Hälsningar LENA
Ha, ha Lena du är tokig du
Inte kan du ragga karlar här, hi, hi.
/Lotta

#2 Ska vi ordna en snygging till dig? vi kan ju leta upp dem på internet

Katterna mina har löpt hela vintern
Och nu med.
Det tycker jag ni ska göra en Ex1 då.Tack på förhand.Lena
a
Hälsningar LENA
# 2 Är du i höglöp du också?? hahahaha
#5 Stackars dom..

Nog värst för Lena Stackarn
Stackars Lena..jag har ingen hane att låna ut måste tänka på smittorisken…hahaha
Ni är för roliga
Lite kul måste man få ha…
Tror att det kan vara jättesvårt att hitta hane
speciellt om man inte är inne i svängen o känner uppfödare
En katt från mig letade hane…..de ringde runt en del o kollade på alla sätt….nopp
ingen släppte till
MEN har man kontakter o vänner som är uppfödare så är det nog lättare

Jo, jag instämmer det är jätte svårt att hitta hane när man inte har kontakter. Har tom. annonserat på eniro efter hane. Mvh Malin
Det sista jag skulle göra är att låna ut någon av mina hanar. Speciellt då Chokladimporten som man vill hålla för sig själv 
#14 Jo det förstås, men vi kanske kan få se snyggingen på bild i alla fall 
/Lotta
Nja,det visar sig väl 
Min hona har löpt varannan vecka sen i slutet av dec men nu när jag bara går och väntar på att hon ska börja så att jag kan åka med henne till hanen verkar hon inte komma igång
Jag hade räknat med att hon skulle börja runt tisdag…
Jag som inte har någon egen hane har hittat två hanar som jag har velat och fått använda till min hona.

Hej alla som letar hane vet jag en snygging som går ensam hos en av mina köpare, han har faktiskt Cosmos(Annkis hane) som pappa och är ju då fr min uppfödning, Röd-Vit men låggradigt vitt, han parade min Isamia och Isabelle första gången, och han gav fina vitfläckar. Sen har vi vår Svart-Vita vitfläcks hane som går hos min styvdotter, han kan med låna sut i avel, men dessa går ensamma och då kan man våga låna ut, däremot lånar jag inte ut min egen här hemma, vår Merlin.
Mvh Carina

IdaJ: En del säjer att lite nerpissad kattsand från hanens låda, kan få honorna att gå i spinn;) Kanske värt att prova, om hon inte vill komma igång?! (Du lägger det i så fall i hennes låda.) Har aldrig testat själv…
317 Jag hade själv problem med en hona som inte kom i löp på väldigt länge och fick tipset om att ge en kur med vetegroddsolja, efter 3 dagar så löpte hon
nu är hon dräktig
Lotta
/Lotta

E Vitamin kapslar är super med för få igång löpet
Jag får väl ha lite is i magen. Hon är ju bara ett par dagar sen och våren har ju inte ens börjat häruppe!