Perser iFokus

Perser

Etikett09-hälsa-beteenden
Läst 1078 ggr
Cybercat
0

Varför jag älskar mina kvällspromenader

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Behöver jag säga mer? :)

(japp, mammorna är klippta. Det är däremot inte hunden:))

Marita-L
0

Underbart Emma Kyss

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cybercat
0

Jag vågar hävda att mina katter har det ganska bra här på ön :)

Bootie har till min stora glädje (och liiiiite förvåning) också utvecklats till Drottningen av Näbbmusjakt. Jag får en ny "present" av henne minst en gång om dagen. I morse hann jag inte ta bort den innan Tuss ätit upp den. Helt, verkligen helt. När jag fick tag på henne (hon morrade först och sprang iväg med sitt byte) fanns gallan kvar. Inget mer.

Om inte det är RAW, då vet jag inte vad :) Jaja, jag får vara extra noga med avmaskningen bara :)

EddaM
0

Åhh vad jag längtar "hem" när jag ser bilderna. Kommer ju från en ö i GBGs södra skärgård som heter Vrångö från början. Brukar tillbringa några veckor där ibland. =) Vilken ö bor ni på?

De såg verkligen ut att ha roligt både katterna o hunden =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Cybercat
0

Vi är på Lövön, ett par distans norr om Marstrand, i Hakefjorden.

(http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=l%f6v%f6n%2c+kode)

Jag kikade just på filmen igen och vill bara förtydliga att Zoe (den blåcremevita van-tjejen) alltså inte springer IFRÅN mig utan livsglatt studsar i förväg och hela tiden väntar in att jag kommer ikapp innan hon studsar vidare.

Jag blir så glad i hjärta och själ av den relation jag har till mina djur, och de till mig. Det är verkligen florsockret på livets tårta :)

[Guardians]
0

vilket paradis för två o fyrbenta!

sidentassen55
0

UNDERBART Emma……ja precis som Annica skriver….ett PARADISGlad

Jag förstår att ni mår gott där….tänk att få leva och bo så, bara bry sig om sina djur och sig själv….det hade varit underbart.Cool

Hur länge kan du bo kvar där innan hösten tar ut sin rätt och tvingar dig hem till lägenheten igen?

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool