Klösträd
Jag har två stycken till mina sen hoppar dom från klätterträden upp påmina bokhyllor och där ligger dom högt och kan spana ner.Det är toppen tycker dom,bilder kommer sen.Hej hopp Lena
Hälsningar LENA
jag har såna här->> http://www.caxas.nu/kanin/pelare.htm och sätter just nü ihop ännu flera pelare.

De va ju fina! Vid förslag på Klösträd är MiaPia duktig på hitta dem mkt mkt billigt
raderat
#5 Det är superläckert kan du inte pm:a mig och berätta mer?
Lotta
/Lotta
ja jag gör det senare kom nyss hem från mitt arbete o sitter med mina jobbakläder ännu *s*
skall bara fixa lite kaffe osv sen pma jag dig hehe
Vi har inte så gott om plats så våra katter har fått nöja sig med en mindre modell. Denna är dock mycket använd. Köpt på Ellos och fungerar alldeles utmärkt. Jag tror de tar ca 550:- för den nu.
"5 Ett sånt vill jag ha,kanon.Få börja och spara.Lena
Hälsningar LENA
Jag har en stor som går till taket som jag köpte utan att se om den fick plats i bilen..fick ringa efter hjälp…hahaha Detta vet Kittentottis..Sedan väl hemma så tog jag å mina barn och försökte sätta ihop den tog hela dagen medans min gubbe skrattade ihjäl sig..när vi var klara och ända upp så sa Ann-Sofie men mamma vi har glömt den här…ca 1 meter kvar…hahaha den var en meter för hög än vad taket var…Ja min gubbe sa att det var likt mig å jag vet inte riktigt vad han menar..som tur var är han väldigt uppfinningsrik och vipps så blev det en liten till kattungar..
Sedan har jag 4 till i olika höjder pluss mitt senaste köp blev en rejäl pelare till min hanne som inte lät något vara..den är ca 1.50 hög och 70 cm tjock och han kastar sig som en galning över den..mitt bästa köp fast dom inte kan ligga på den. Sååå nu börjar min gubbe packa..hahahaha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
jag har bland annat ett sånt som Liljekatten har
jag fick se det när jag var nere hos dem o hämtade Kismo
o katterna gillar det verkligen
men jag skulle vilja ha ett par stycken av varje som ni har visat här nu
men…jag ska nog NÅN GÅNG få igång gubben igen så vi kan bygga ett från golv till tak…med stam från riktigt träd
undrar vad jag ska muta honom med
nåt förslag Carina??????????
har du hittat nåt som funkar på din gubbe???

#12….jag vet. Snabbare bil bland annat…och mycket tid till Rally Crossen så kanske Lars gör det.

Ha ha
en röd porsche kanske
nä fy attans…
jag får nog försöka komma på nåt annat
en mmmmmmmmmmm marabou kanske

#12 På min Gubbe räcker det jag flörtar o lovar mkt godis så gör han vad som helst. Men jag har liksom inte tid för den sortens godis med huset fullt o småttisar
Men jag ska få fart på det snart för jag ska ha Kattgård, o renovera vardagsrummet mm, ska bli fart på han jag lovar

Den va toppenbra Tessan. Sk aha en sådand lösning t mitt kattrum nu, tack för detta tips.
Jag håller på att bygga ett klösträd av ett träd som jag sågade ner på tomten, men det verkar aldrig bli klart och inte är jag händig heller…
Men en vacker dag ska det pryda mitt vardagsrum… 
Annars kan jag komma o hämta det trädet #18
det är ju sånt jag vill
fast jag ska nog lugna ner mig tills maj månad har gått
då räknar jag med att huset är kattungefritt o då kanske man får tid till NÅT mer än mata kattungar..o sitta här

Då är du så trött Annki så då händer inget ändå. Nu ligger jag med öroninflamamtion o feber igen
tror min kropp är lite slut.