Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 820 ggr
Headturners
0

Östkattens utställning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Ni har väl anmält till östkattens utställning den 2-3 oktoberGlad Passa på nu det finns platser kvar och sista anmälningsdagen är 1/9.

Det kommer vara blå katt special på lördagen Glad

och de håller på att anordnas något till kvällen.

Kika in på www.ostkatten.com där hittar du inbjudan och själv tycker ja det är riktigt spännande domare som kommerFlört

Hoppas vi ses nu då

kram

Sussie

yadhayezibas
0

Jag ska dit med 3 lr 4 bebisar tänkte jag. Glad

Headturners
0

Va kul PethraGlad

yadhayezibas
0

Ja vi får väl se hihi kommer vara dö nervös… Glad

Headturners
0

Det hör till, det ska man varaSkrattande

yadhayezibas
0

Mmmmm är väl så Flört

Headturners
0

Finns platser kvar, det är en hel del kat 1 anmälda Glad men fler vill vi haSkrattande Kom igen nu goa människor, det kommer bli en superkul utställning med massor av positiv energiKyss

evawennman
0

någon som ska förbi Uppsala på vägen dit?

yadhayezibas
0

Jag har nu anmält 3 bebisar. Tyvärr så hinner det inte att gå 14 dgr efter vacc på den minsta godingen så hon fick inte följa med. Obestämd

Headturners
0

Härligt 3 räcker gott å välKyss

yadhayezibas
0

Ja men den minsta är nog finast FlörtGlad Så kändes lite trist när jag insåg att hon inte fick vara med. Men jag ska anmäla henne till en annan utställning längre fram tror jag. Glad

Vad ska du ha med dig Sussie?

[Guardians]
0

funderar på att anmäla en eller två eller flera, får se lite då jag kommer hem igen efter semestern men hoppas det finns platser kvar tills söndag Skrattande

Headturners
0

Jag ska ha med mig två tjejer, solida denna gångGlad

Ja Annica de måste du göraGlad

sidentassen55
0

Så synd att mina godingar inte hinner bli tillräckligt gamla, annars hade jag nog kommit jag med Cool

men men det går väl fler tågObestämd

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Headturners
0

Klart de gör LottaGlad