Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 549 ggr
Dockan
0

Latse Dance

Flörtva tror ni,åker Lasse ut ikväll,ska vi slå vad.Han gör det ikväll.LENA

Hälsningar LENAGlad

KungBores
0

Hoppas det. Han ska tydligen dansa Jive. Enligt en intervju i GP har ordförande i juryn sagt att fågeldansen skulle passat bättre. Skrattande

Dockan
0

Räcka ut tunganDet var kul det skulle vara kul att se LenaCool

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

vad ska vi slå vad om då
han blir kvar tror jag HA HA HA

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Faxlin
0

Nu har ni ju fått mig till att titta ikväll också. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

KungBores
0

#2 Tycker jag med. Men med tanke på att han ska kordinera viftandet med armarna, knäböj och dansa runt så kanske det blir för svårt det med. Skrattande Tyvärr kommer jag inte se Lets Dance ikväll eftersom det är kattbad och bums i säng som gäller. Bär iväg till Malmö och Sydkattens utställning imorgon kl 4 på morgonen. (Jag är knäpp det är bara att erkänna).

Faxlin
0

Ohh, skoj med en utställning. Du skvallrar väl sedan hur det gick? Kanske kan vi som inte är med få se en massa fina bilder också?

Audiatur et altera pars

KungBores
0

Självklart så skvallrar jag. Tyvärr blir det inga bilder från mig eftersom jag kommer att jobba hela helgen i sekretariatet.

Faxlin
0

Okej, men lite skvaller funkar det med :-)

Audiatur et altera pars

KungBores
0

Jag lovar det kommer. Kan avslöja att det är i alla fall strax över 100 exotic och perser anmälda på lördagen och något under på söndagen. Men nu så blev det en annan diskussion i denna tråd. Det var inte meningen.

Faxlin
0

Sorry, det var mitt fel. jag spårade ur totalt. jag är otroligt bra på det vilket ni säkert kommer märka nu när jag vågat börja skriva här inne :-)

Audiatur et altera pars

zandersson
0

Jag hoppas att han får åka hem

Han vill inte själv vara med längre tror jagGenerad

IdaJ
0

Jag hade oxå velat se lets dance men vi ska iväg och se på hockey hos några kompisar stället Ledsen

Annkis54
0

#11 jag tror inte heller att han vill vara kvar
men "the people rules"
40 minuter kvar

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Prizma_o_Kristall
0

#5 Förlåt att jag bryter tråden, man jag bara MÅSTE få säga lycka till! Hoppas det går bra på utställningen imorgon!

Jag ska se lets dance ikväll och jag hoppas att Lasse ska åka ut. Men jag undrar om han gör det……

Mvh///Carro

Celia
0

Helt otroligt att Lasse är kvar Ledsen

simzonites
0

Vem åkte ut ikväll?

/Lotta

Bart
0

Anna och Tobias

IdaJ
0

VAAA!! Förvånad Varför åker Lasse aldrig ut!! Han försöker ju inte ens dansa!!

Annkis54
0

Stackars Lasse …han bad ju verkligen om att få slippa
vad har jag förlorat i mitt vad nu LenaOskyldig

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Prizma_o_Kristall
0

Ja, nu är det ju bara ett skämt hela lets dance tycker jag! Varför behålla nån som inte kan dansa? Kan han inte välja att hoppa av om han så gärna vill hem? Jag blir så trött på att han blir kvar jämt…. Och igår åkte ju Anna och Tobias ut, ett par av mina absoluta favoriter.