Kossabildbomb 4 - Texas
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Texas har den där charmen som gör att man tittar på honom igen. Och igen. Och igen.
Inte partisk jag, inte :)
ha. ha vad goo..har han en liten svart prick i näsborren…
sååå söt
Skönhetsprick på nosen :-) Gamla tider så målade damerna en svart prick i ansiktet.
jaaaa.en mooshe,…kommer ihåg det…:):)

Han är ljuvlig
Den svarta pricken tror jag kommer täcka hela noslädret när han blir vuxen
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Helt enkelt UNDERBAR

.
Gissa vart han ska flytta?
Kerstin i Umeå

Jag vet, jag vet, jag veeet 

Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Ja, jag vet också

.
Kerstin i Umeå
Otroligt söt
Grattis till den som blir lycklig ägare till honom:)
Rosie

Texas, ja vad skall man säga? Han bara, liksom, är. Han är den första man ser, när man tittar ner i kossahögon. Honom och Mono (andra kullen). Ögonen liksom dras till dessa två, och fastnar. Typiskt att de är de två bortlovade, inte sant? =)
Men, jag är inte ledsen för det. Texas kommer att få världens bästa liv, det är jag säker på Kerstin ;)
Ja Emma, jag lovar att göra allt för honom. Älskar honom redan trots att jag inte fått "känna" på honom än. Räknar dagarna tills vi får träffas och han får flytta hit till sitt nya hem
. 3 (snart 4) snygga tjejer väntar på honom
.
Kerstin i Umeå

Han har upptäckt blötmatens fröjder så han är inte lika vit i ansiktet längre =)
kattungar får vara kattungar, oavsett färg. Springa i regnet, kladda ner sig, dyka ner med hela sig i matskålen. Allt är ok. Snart nog börjar vuxenlivet :)
Men visst får jag erkänna att jag ibland önskar att jag födde upp solida. Eller bara creme-vita.
"Nej, nej! Det är inte missfärgning, det är en fläck!"
*skrattar*

Jag är övertygad om att Texas kommer att få ett kanonfint hem uppe i Umeå
Och tänk så underbara damer han sedan har att umgås med, det är inte klokt så häftiga bebisar du ska få vad det lider Kerstin
Och till Emma, dina kossor är absolut i särklass de vackraste kossorna jag skådat i sommar………….en dom dom hade gärna fått komma och "beta" i min hage
Dessutom tycker jag det är så skönt när jag hör någon mer säja att bebisarna ska få vara bebisar
Herre gud man kan inte hålla påoch gnugga dom i ansiktet hela tiden, och jag vet attdet bruna från maten GÅR BORT senare ändå….dom måste ju lära sig äta !!!!!
Hälsar Lotta P