Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 588 ggr
mandymoo
0

Utställningar

jag undrar om det finns någon utställning i mars-maj runt Stockholm, Uppsala, Västerås trakten om man vill åka o titta?

Leonis
0

MAJ: 12-13 SNRF Uppsala, Allianshallen Dubbelutställning

Annkis54
0

Enligt min lista….som kan vara inaktuell
så har SNRF (IDP)  en 12+13 maj i uppsala

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

mandymoo
0

Låter nära och bra - är jag ledig så ska jag nog ta mig en liten tripp dig *ler*

Leonis
0

Då kanske vi syns där då för jag planerar in att ställa några av mina katter där, vi ser vad som händer Flört

mandymoo
0

Ja det skulle ju vara jätte kul *ler*

Faxlin
0

Jag ska dit. Visst är det fler raser under dessa dagar?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mandymoo
0

va kul Åsa - då kan vi också träffas *ler* Vi missade ju varandra på Sollentuna mässan ;)

Jätte kul när man kan träffa dom man ser här på iFokus *Ler*

Annkis54
0

Om jag inte är HELT ute o reser
så är IDP utställningar ALLTID alla raser båda dagar

sen kan det ju vara nån special nån dag

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Mymlan
0

Önskade jag hade orken att ställa ut..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Faxlin
0

#7: Ja jusst ja. Ser jag fram emot. Försöker släpa med mig lotta från hundsidan till denna utställning. Jag har ju inget körkort men det har hon. :-) Och då jag fyller år så kan det väl vara en trevlig utflykt dit :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

FiiaL
0

Det blir 3 specialer i Uppsala. På lördagen blir det skogismästerskap. På söndagen blir det både britt-special och klubbmästerskap för alla nakna katter. Bara Katter ska också ha årsmöte och genetikföreläsning, så det blir verkligen fullt upp under den helgen.

Alla tre specialerna görs som TICA-ringar.

FiiaL
0

och som vanligt är alla, som är med i någon kattklubb, välkomna att ställa ut, både IDP- och FIFe-medlemmar.

Annkis54
0

Synd att det är så långt bort från mig i Trollhättan

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

FiiaL
0

Det är ju lika långt för SNRF-arna att åka ner till Västkusten. Man kan faktiskt åka tåg till Uppsala. Vi har varit där nere på möte och åkte tåg, och det gick hur bra som helst.

EddaM
0

Om du är intresserad utav att titta på en sverak utställning så finns de här: http://www.sverak.se/SVERAK/Utstallning/index_utstallning.htm

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

mandymoo
0

Tack för länken - ska kika in där o se… gillar att gå o titta på alla fina katter även om jag ingen har hemma just nu… man kan ju inte ha allt… men titta kan man ju tack o lov hur mycket som helst … o drömma ;)